Te gane? – Renault Megane TCe130 Bose

Boj v segmentu hečbekov se iz generacije v generacijo bolj zaostruje. Čeprav so že vsi modeli tega segmenta tehnično izpopolnjeni in se le med sabo le malo razlikujejo, pa ključno vlogo pri nakupu odigra oblika.

Sam sem mnenja, da je trenutno največ oblikovne svežine v razred prinesel ravno Megane. Maske z mogočnim logotipom in dnevne led luči v obliki bumeranga. Zadaj pa podolgovate luči, ki segajo vzdolž prtljažnih vrat.

megane azdi

S kar 17,8 cm!

Megane je poleg oblika naredil velik korak naprej še z izboljšanjem kakovosti materialov in izdelave. Masivni udobni sedeži, prikupen volanski obroč in osrednja konzola s 17,8 centimetrskim velikim zaslonom na dotik, s katerim upravljamo sistem Multi-Sense. Slednji omogoča izbiro voznih programov. Štirje so prednastavljeni Sport, Comfort, Neutral in Eco, medtem ko je Perso rezerviran za individualne nastavitve Megana. Glede na izbran vozni program se spreminja grafika z barvo merilnikov, osrednjega zaslona in ambientalna osvetlitev.

Kljub lepoti in tehniki se pa praktičnost pri snovanju novega Megana ni pozabilo. Voznik in sovoznik si zlahka najdeta udobno namestitev, zadaj pa zna za tiste nad 180 centimetri zmanjkati prostor za glavo. Poleg omejenega prostora za glavo, zna prostora primanjkovati še pri kolenih in stopalih. Prtljažnik pa v osnovni postavitvi meri 384 litrov, kar je čisto segmentu primerno.

megane spredi

Napoveduje konec dizelskim motorjem?

Prepriča tudi 1,2-litrski TCe agregat, ki razvije 96 kilovatov (130 KM). Benciner je prožen, moč in navor pa bosta brez težav zadovoljila večino uporabnikov. Ročni šeststopenjski menjalnik je neprimerno boljši kot v prejšnjih generacijah. Hodi so natančni, dodatna šesta prestava pa omogoča udobno vožnjo tudi pri avtocestnih hitrostih. Na testu je v povprečju zahteval 6,6 litra na 100 kilometrov, kar pa je podatek, ki hodi v zelje dizelskim motorjem. Očitno se vsi pripravljajo na leto 2030 že zdaj.

Četrta generacija Megana ohranja udobje in dodaja kanček dinamike. Podvozje je čvrsto, zato avto v ovinkih deluje zanesljivo, obenem pa ponuja dovolj udobja med vožnjo. Dobra je tudi vodljivost in občutek na volanu, ki se poleg odzivnosti motorja spreminja glede na izbiro voznega načina.

Takšen Megane je v bistvu pisan na kožo slovenskemu vozniku. Všečen dizajn, kopica varnostne ter zabavne tehnologije in odlična gospodarnost. Vse to ob mamljivi ceni. Me gane! Te gane?

Pijani voznik motorja večkrat padel – VIDEO

Odštevanje za Grand Tour se je začelo!

Nova ljubica ameriškega predsednika Trumpa