Ocvrt sir s tatarsko omako – BMW 330e iPerformance

Moja najljubša hrana. Morda ni med najbolj zdravimi, ali pa je čisto nasprotje tega. Ni pomembno. Okus te hrane me že od malega vedno znova spravi v dobro voljo.

Sam ocvrt sir je odličen, ravno tako je sama po sebi odlična tatarska omaka. Kombinacija poskrbi za tisto pravo doživetje okusov.

Podobna zgodba je z BMWjevo različico aktualne serije 3 v kombinaciji, ki jo ponuja 330e. Bencinski motor v sodelovanju z električnim pričara nekaj novega, nekaj boljšega.

Serija 3 je avtomobil, ki ne potrebuje izgubljanja besed. Zvest je svojim koreninam, deluje uglajeno in poleg udobja ponuja presenetljivo mero voznega občutja.

Z različico 330e pravzaprav na prvi pogled niti ni drugačen od običajnega. Le če podrobno pogledamo proti prednjemu blatniku, bomo opazili dodaten pokrovček za gorivo. Če ga bomo odprli, pa bomo ugotovili, da je edina stvar, ki jo lahko dolijemo električni tok. Nekaj energije lahko preko običajne polnilce v roku dveh ur pospravimo v baterije in dobrih 30 kilometrov vozimo brez emisij.
bmw-330e-10

Bodi eko, bodi fit!

Zadeva v praksi deluje in je za mestne opravke popolnoma zadostna. Trenutno edino razočaranje je zaenkrat še premalo polnilnih mest. Boste pa na račun tega lahko pokurili nekaj kalorij ocvrtega sira, ko avtomobila ne boste parkirali tik pred vhodom v trgovino. Pravzaprav je to na svoj način koristno, škoda le, da vaši znanci ne bodo videli kako hudo modro v notranjosti sveti vaš ekonomični Bavarec.

Vsekakor je ekonomičen, sploh glede na konjenico pod pokrovom, ki bi običajno potrebovala par litrov več na prevoženih 100 kilometrov. Več kot odlično pa se bo na nekaj 10 kilometrov dolgi vožnji po avtocesti v programu, ki shranjuje energijo, napolnil. Potem pa boste na vaši mestni destinaciji, kjer ponavadi porabite največ goriva, za seboj dobesedno puščali zgolj rožice. Lahko bi bilo nekoliko več zaloge elektrike, ravno tako kot je ponavadi poleg sira premalo tatarske omake. Ampak, potem ne bi mogli kam pospraviti bencinskega motorja in rezervoarja za gorivo.

bmw-330e-18

Ja, vsekakor gre za butični primerek, ki ne bo požel ogromnih prodajnih številk. Predstavlja pa odlično alternativo običajnim dizelskim izvedenkah. Pravzaprav edino vprašanje, se mi je pojavilo po testni vožnji znotraj konkurence. Potrebujemo omiljen prehod v prihodnost, neko varno zavetje, da lahko še vedno uporabljamo tekočino dinozavrov? Ali bi raje kar takoj doživeli pozitiven šok modela i3, ki v trenutku dokaže, da je naš strah pred elektriko neupravičen?

Podatki o vozilu:  BMW 330e iPerformance 
Prostornina motorja: 1998 ccm
Največja moč bencinskega motorja: 135 kW (184 KM) pri 4.2500 vrt./min
Navor bencinskega motorja: 290 Nm pri 1.350 vrt./min
Moč elektromotorja: 65 kW (88 KM)
Sistemska moč pogona: 185 kW (252 KM)
Kapaciteta baterije: 7,6 kWh
Zmogljivosti: 225 km/h, 6,1 sek. od 0 do 100 km/h
Poraba na testu (skupna): 4,6 litra/100 km
Izpust (po tovarniški specifikaciji): 44 gramov CO2/km
Osnovna cena: 44.750 €
Cena testnega vozila: 63.437 €

https://www.avtofotomarket.si/testi/2016/11/21/kombinacija-sedanjosti-prihodnosti/

https://www.avtofotomarket.si/testi/2016/11/06/vstopnica-v-najhitrejsi-svet/

https://www.avtofotomarket.si/testi/2016/08/23/ali-je-to-nova-predsednikova-ljubica/