Rešitev za konservativce– Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanuim

Na svetu je več vrst ljudi. Takšni, ki se držijo svojih navad in takšni, ki z veseljem preizkusijo nove stvari. Fiesta z dizelskim agregatom bo zagotovo tukaj za tisto prvo skupino. Naftni agregat, štirje cilindri, vse skupaj zapakirano v priljubljenem majhnem avtomobilu.

Sam sem preveč navdušen nad tisto drugo trivaljno turbobencinsko različico, da bi me dizelska pritegnila. Upam, da boste med branjem prihodnjih vrstic to imeli v mislih. V mojem svetu bi obstajali zgolj dve različici Fordove priljubljene Fieste. Prva je različica ST, ki velja za enega bolj zabavnih avtomobilov v svojem razredu, tista druga pa je trivaljna 1.0 Ecoboost verzija, ki po mojem mnenju ni kaj dosti manj zabavna, je pa vsekakor bolj racionalna.

Dizelski motor bo prišel prav predvsem tistim, ki z avtom prevozijo ogromno, ampak res ogromno. Kupce bo najverjetneje našla med poslovnimi uporabniki, torej tistimi, ki bodo potrebovali vozni park za dostavo in dela na terenu. Osebnemu uporabniku se tisti liter, kolikor bencinsko gnana fiesta porabi več ne bo poznal.

Še vedno je fiesta eden izmed bolj dinamičnih vozil v svojem razredu. Brez težav boste na volanu občutili hitreje odpeljane ovinke, na avtocesti pa bo suvereno držala smer. Torej služi svojemu namenu, sploh tam, kjer jo vidim sam. V uporabi podjetij, ki so veliko na terenu in potrebujejo držati tempo, vsaj takšen kot ga dovoljujejo naše omejitve.

Nivo opreme je kljub temu, da je vozilo na tržišču nekaj let zadovoljiv in morda je vredno razmisliti o nakupu takšne, ali pa morda bencinsko gnane različice točno zdaj, ko bodo verjetno pred prihodom novega modela aktualni v akcijskih ponudbah. Za tiste, ki ne potrebujete nujno zadnje modne muhe seveda.

Tehnični podatki – Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanuim
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 1.489 ccm
Moč motorja: 55 kW (75 KM) pri 4.400 vrt./min
Navor: 190 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: ročni, 5-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 167 km/h
Pospešek: 13,5 s
Poraba na testu (eko krog): 5,9 (4,8) l/100 km
Posoda za gorivo: 45 l
Mere vozila: 3.969 mm x 1.978 mm x 1.495 mm
Medosna razdalja: 2.450 mm
Masa vozila: 1.132 kg
Prostornina prtljažnika: 270 l
Cena osnovnega modela: 9.790 €
Cena testnega modela: 17.400 €

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/11/03/ford-fiesta-1-0-ecoboost-2/

Kompromisi? – Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Red

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/12/09/ford-fiesta-1-0-powershift/