Kočije brez Otta – BMW i3

Predstavljam si, da ljudje včasih niso verjeli, da bi se kočije brez konj premikale. Motor z notranjim izgorevanjem je poskrbel za pravo revolucijo potovanja.

Podobno zgodbo vidim v novodobnih električnih avtomobilih in i3 ima z njimi veliko skupnega, ob enem pa odpira popolnoma nov pogled na uživanje v električni vožnji.

Sam dizajn vozila meni osebno deluje kot moderna reinkarnacija tistih prvih vozil, ki so vozili po našem planetu. Vrata, ki se odpirajo proti smeri vožnje, ostre linije in klasična oblika nekaterih elementov notranjosti vključno s preprostim a zanimivim dvokrakim volanom. Vsekakor zanimiv. Zgolj pogled v zadnji del je zaradi ozkih koles, ki poskrbijo za majhen kotalni upor, nekoliko nenavaden. Znotraj pa reciklirani materiali poskrbijo za razbitje monotonosti in izkušnjo, ki je tako posebna kot pogonski sklop.

BMW i3 s svojo odzivnostjo pri hitrostih do 80 kilometrov na uro poskrbi za zagotovilo tega, česar se ljubitelji avtomobilov najbolj bojimo. Da bi bili električni avti dolgočasni. Temu zagotovo ni tako. Odzivnost in pospeški z nične hitrosti so skoraj nepredstavljivi. Še posebej zato, ker jih dosega zolj z rahlim pišem elektrike.

Pomislite na to, da ste ob vožnji na elektriko revolucionarji!

Podobnost z gospo Bertho (to je tista ženska, ki je možu “ukradla” prvi avtomobil na svetu in šla na pot) je tudi v dostopnosti pogonskih sredstev. Takrat si lahko bencin dobil zgolj v lekarnah, zdaj pa lahko elektriko zaenkrat dobiš zgolj na nekaj lokacijah. A če se je vse to v nekaj letih spremenilo, nimam nobenega dvoma, da bo tudi zdaj temu tako.

Sam vidim BMW i3 kot rekvizit, ki ne samo da že zdaj kljubuje in dokazuje, da je električna vožnja mogoča, ampak je ravno tako odličen demonstrator vseh pozitivnih lastnosti električne vožnje. In tukaj ne govorim toliko o ekologiji, temveč o odzivnosti, zmanjšanju hrupa, prihranku na gorivu in nenazadnje temu, da je lahko elektrika zabavno pogonsko sredstvo. To je tisto najbolj pomembno!

Ocvrt sir s tatarsko omako – BMW 330e iPerformance

PREMIERNO: Petica, ki zdaj sprejme še psa! – BMW serije 5 Touring (G31)

Pomemben je faktor X – BMW X1 xDrive18d