Koroški avto leta 2016 – Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion Highline

…in najverjetneje tudi leta 2017. Enostavno Tiguanov na koroških cestah mrgoli, saj jih med vožnjo proti domu naštejem vsak teden več. Razlog za to, pa je sila preprost. Tiguan je postal Golf modernega sveta.

Druga generacija Tiguana, s potezami Passata in Tourana, zdaj zgleda nekoliko bolj možato. Čeprav je bolj škatlast od predhodnika je dovolj uglajeno naravnan, da prepriča mnoge. Lahko bi mu rekel novodobni privzdignjeni Golf. To kar potrebujejo novodobni ”fotri”.

Tiguan navdušuje s svojo prostorno kabino. Od svojega predhodnika je daljši za 6 centimetrov, zrasel je tudi na medosni razdalji, kar se mu v kabini zelo pozna. Zadnja klop je pomična za 18 centimetrov, kar pomeni, da lahko s seboj vzamete tudi nekoliko višje sopotnike in ne bodo imeli težav kam ˝pospraviti˝ noge. Lahko pa klop pomaknete popolnoma naprej, če za vami sedi vaš podmladek in tako prtljažni prostor povečate iz 476 litrov na kar 615 litrov.

V prtljažnem prostoru je prostora dovolj. Ob doplačilu 170 evrov boste dobili še dvojno dno. Kadar pa vam tale prostornina ni dovolj, pa z enostavnim potegom vzvodov v prtljažniku povečate volumen na 1.655 litrov. Kupci z željo po vseh možnih bombončkih, ki so na voljo si bodo želeli še funkcijo Easy open za samodejno odpiranje prtljažnih vrat.

Ob prehodu v voznikovo delovno okolje prepoznamo klasično Volkswagnovo urejenost. Sedi se ravno prav visoko tako, da imamo na vidiku vse kar se dogaja okoli nas. Na dosegu roke so vsi pomembni gumbi in stikala, kar omogoča lahko opravljanje. Volan je odlično postavljen in nudi vse funkcije, ki jih potrebujete med samo vožnjo. Na sredini je 8 palčni zaslon na dotik, kateri s svojo odzivnostjo in uporabnostjo daje vtis visoko cenovnega vozila.

Varnosti standardi se krepko višajo!

Le ti Tiguana niso presenetili. V opremi Highline najdemo cel kup asistenčnih sistemov. Sistem Front assist je sposoben preprečiti nalet pri nižjih hitrostih, deluje celo do zaustavitve in zaznava tudi pešce. Kadar se podate na avtocesto boste z veseljem uporabili aktivni radarski tempomat in Lane assist, ki vam dajeta občutek, kot da bi imeli avtopilota. Med asistenčne sisteme spada še kamera za vzvratno vožnjo, vendar sam ne razumem, zakaj pri Volkswagnu niso uporabili ideje tako kot pri Passatu ali Golfu. Pri teh dveh je kamera skrita za samim emblemom Volkswagna. To je hkrati tudi rešitev, da se kamera ne umaže tako hitro, saj se pri vožnji po umazani podlagi zlahka nabere umazanija na njej in postane praktično neuporabna, dokler si ne vzamemo časa in jo očistimo.

Na asfaltu se Tiguan dobro znajde. Kar se tiče vodljivosti so pri Volkswagnu ˝naštudirali˝ podvozje odlično. Nagiba karoserije je zelo malo, tudi malo bolj dinamična vožnja skozi ovinke mu ne dela preglavic. Preko volana dobi voznik dovolj informacij, kaj se dogaja pod kolesi. Za še nekoliko boljši občutek v vožnji mu pomaga elektronsko prilagodljivo uravnavanje podvozja (DCC), kjer so na voljo trije vozni profili, lahko pa si ga vsak voznik posebej priredi zase.

Pogonski sklop stavi na klasiko.

Dvolitrski dizelski agregat s 140 kw (190 KM), ki ga že dobro poznamo iz ostalih Volkswagnovih modelov, Tiguanu daje dovolj zmogljivosti in je dovolj prožen za vsakodnevno uporabo. V povezavi s samodejnim menjalnikom DSG ter pogonom 4Motion deluje avto zelo prepričljivo. Da je vožnja po brezpotjih in po novo zapadlem snegu še bolj enostavna in varna je vse skupaj podkrepljeno z elektronskim vmesnikom 4Motion active control. Gre za izbiro voznega profila snow, offroad, offroad individual in onroad.

Glede na konkurenco, ki je in prihaja na trg, bo Tiguana malenkost tepla le cena. Za takšnega z opremo Highline, štirikolesnim pogonom in DSG menjalnikom, je treba odšteti najmanj 45 tisočakov. To seveda ni malo, vendar za ta denar dobite Volkswagnovo značko in trenutno prvaka v tem segmentu vozil.

Volkswagen Tiguan s tretjo vrsto sedežev

7 stvari, ki jih morate vedeti o novem Volkswagen Golfu

Tuc tuc tuc – Volkswagen Up! 1.0 TSI BeatsAudio