Še boljša! – Mazda2 G75 Takumi

S prejšnjo generacijo Mazde2 sem prevozil kar nekaj kilometrov in vedno znova sem bil presenečen nad tem, kako dobro se pelje. Novo generacijo sem vozil enkrat lani v zimskem času, takrat je bila edina pomanjkljivost, zimska obutev.

Ni mi bil všeč premehak občutek krmila in smerne stabilnosti, a sem bil vseeno prepričan, da so morda zgolj izbrali gume z nekoliko premehko bočnico. Zdaj lahko trdim, da je temu res tako. Gume so praktično odpravile edino občutno pomanjklivost novega modela. Zdaj je v vsakem pogledu boljša od predhodnice. Upoštevajte seveda, da je bila že prejšnja generacija naravnost odlična.

Dizajn se je vsekakor spremenil, linije so nekoliko bolj (a ne preveč) napihnjene in prepričan sem, da bo tokrat še več zanimanja požel s strani bodočih lastnic vozila. Ja, morda je postala nekoliko bolj ženska.

Znotraj je, sicer odvisno od opreme, tokrat opremljena z Mazdinim multimedijskim vmesnikom, ki ima enega izmed boljših sistemov upravljanja. Na mestu, kjer je to varno, lahko vse upravljate z zaslonom na dotik, med vožnjo pa prek praktične vrtljive in gibljive palice. To je varno, ne pa vse bolj popularni zasloni na dotik, kjer se vse premika! Presenetljivo je tudi dejstvo, da takšnega sistema v drugih vozilih tega ranga še nisem zasledil. Ja, ima svojo pomanjklivost, to je na trenutke počasno delovanje, a boste preživeli.

Vožnja je občutno tišja, šuma vetra je dosti manj in tudi pri višjih hitrostih deluje suvereno in zanesljivo. K vsemu primorejo tudi napredni sistemi, kot je opozorilnik pred zapustitvijo voznega pasu in meni najbolj všečen senzor vozil v mrtvem kotu. S kombinacijo obeh boste končno vozili po pravilih in uporabljali smernike! 🙂 Marsikatero mestno nezgodo pa bo preprečil opozorilnik za prečni promet, ki zaznava vozila, ko vzvratno speljujete iz parkirnega mesta.

Testni model je poganjala izvedenka G75, z – prav ste uganili – bencinskimi 75 konji. Morda ne tako poskočen, kot 90 konjski, a kot vedno je moč posredovana prek odličnega Mazdinega ročnega menjalnika. Poraba pa se bo gibala okrog 6-ih litrov na prevoženih 100 kilometrov.

S tako opremljeno različico Mazde2 ne boste “udarili” mimo. Sam bi izbral različico s 15 konji več, ampak za povprečnega uporabnika te potrebe ne bo. V vseh pogledih gre za nadgradnjo predhodnega modela. Mazda, zakaj ste pozabili zgolj na naslon za roke spredaj?

Specifikacije – Mazda2 G75 Takumi

Vrsta motorja: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 1.496 ccm
Moč motorja: 55 kW (75 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 135 Nm pri 3.800  vrt./min
Menjalnik: ročni, 5-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 171 km/h
Pospešek: 12,1 s
Poraba na testu (eko krog): 5,8 (4,5) l/100 km
Mere vozila: 4.060 mm x 1,695 mm x 1.495 mm
Medosna razdalja: 2.570 mm
Prostornina prtljažnika: 280-950 l
Cena osnovnega modela: 11.590 EUR
Cena testnega modela: 14.340 EUR

Je ‘dvojki’ uspelo? – Mazda2 G90 Revolution

Ali je potreba po več res nujna? – Mazda2 G75 Attraction

Najlepša, kaj pa najboljša? – Mazda CX-3 G120 Revolution