Igralec prve peterke! – Hyundai i30 1.4 TGDI Impression

Pravzaprav sem težko našel besede, ki nebi vključevale besednih zvez tistega najbolj ikoničnega predstavnika razreda v katerem se Hyundai i30 nahaja, a bom vseeno poizkusil.

Glede na prvi dve generaciji si tokrat novi i30 ni potreboval več ustvarjati imena in graditi kakovosti znamke, ampak je zgolj lahkotno nadaljeval zgodbo predhodnikov.

Če vprašate mene, je tokratna generacija vsaj tisti dizajnerski nivo pripeljala dosti višje. Linije delujejo veliko bolj elegantne in usklajene in na zunaj lahko tokrat konkurira vsem nasprotnikom v razredu. Dovolj uglajen je za tiste bolj resne uporabnike in podjetja, ter ima dovolj dinamičnih potez, da bo všeč mlajšim.

V notranjosti se zgodba logično nadaljuje. Materiali so popolnoma na nivoju, sam dizajn pa tokrat narekuje osrednje nameščen velik ekran informacijsko zabavnega sistema. Sam še vedno pogrešam alternativo upravljanju vseh funkcij z dotikom, a v dobi pametnih telefonov je pač tako.

Vožnja sama je brez presenečenj, kar bo popolnoma zadovoljilo večino uporabnikov. Le tisti z bolj športnimi zahtevami boste morali poseči po različici z oznako N na koncu. Udobja je dovolj za štiri oziroma pet potnikov, ki se tudi ob daljših poteh ne bodo pritoževali. Niti nas hrupnostjo, niti nad količino prtljage, ki jo bodo lahko spravili v prtljažnik.

Prisilno polnjen 1,4-litrski agregat bo ponudil dovolj moči in lahko upravičeno predstavlja alternativo dizelskim motorjem. Zadovoljiva bo tako poraba, kot boljša uglajenost napram slednjemu viru goriva. Ravno tako je menjalnik dovolj natančen. Sam sem bom pri celoti obregnil zgolj v sklopko, katera bo potrebovala nekaj navajanja, saj je včasih v svojem hodu nekoliko nepredvidljiva. Vsekakor pa nič takšnega, kar se ne bi dalo privaditi po nekaj dnevih vožnje.

Hyundai i30 je tokrat vnovič dokazal, da ne gre za stranskega igralca, ki v igro kombilimuzin vstopa le nekajkrat s klopi, ampak da ga lahko brez zadržkov postavimo v prvo peterko, kjer bo navduševal slovenske kupce.

Specifikacije – Hyundai i30 1.4 TGDI Impression
Mere vozila: 4.340 mm x 1.795 mm x 1.450 mm
Medosna razdalja: 2.650 mm
Masa vozila: 1.279 kg
Prostornina prtljažnika: 395-1.301 l
Motor: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.353 ccm
Moč: 104 kW (143 KM) pri 6.300 vrt./min
Navor: 242 Nm pri 1.500 vrt./min
Menjalnik: ročnii, 6-stopenjski
Pogon: sprednji
Največja hitrost: 208 km/h
Pospešek: 9,1 s
Poraba na testu: 6,9  l/100 km
Rezervoar: 53 l
Cena osnovnega modela: 18.290 EUR
Cena testnega modela: 29.890 EUR

Hyundai i30 Wagon – 600 litrov prostora za na pot

Hyundai i30N: korejski bombnik napada Evropo!

Američan. – Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi Impression