Vreden sleherne kapljice bencina! – MINI Cooper S Seven

Nekoč, ne tako dolgo nazaj, se je na britanski televiziji predvajala oddaja, ki je na trenutke vsebovala tudi avtomobile. Trije pretežno zabavni voditelji so se večino časa spotikali, padali, razbijali avtomobile, zažigali lastnine ter zbijali šale na svoj ali tuj račun. Občasno pa so imeli svetel moment, v katerega so zajeli neverjetne zgodbe ter nerešena vprašanja.

Eno izmed teh se je nanašalo na čas konca nafte in sicer s katerim avtomobilom bi izpraznil zadnji rezervoar goriva. Vprašanje, ki na polno obremeni možganski procesor slehernega avtomobilskega manijaka. Lamborghini Contach ali raje ekstravagantna Koenigseg Agera RS. Mogoče reli naravnana Lancia Delta Integrale HF, ultimativni Bugatti Chiron oziroma kar britanski superšportaš McLaren F1. Sam v tem trenutku ne vem, katerega bi pravzaprav izbral.

A fantje v oddaji so od vseh do zdaj narejenih avtomobilov med drugim izbrali tudi Minija, tistega ta originalnega. Razlog za uvrstitev v finalni izbor je bila njegova prvinska izkušnja vožnje, ki temelji na zabavi. Prikupen izgled, živahen motor(ček) ter krmiljenje (vodljivost), ki mu ga zavidajo tudi moderni avtomobili.

”Če bi Marsovec prišel na Zemljo in bi mi moral razložiti užitek vožnje, bi ga posadil za volan MINIja”

, je dejal do ”pripetljaja” najvišji voditelj na britanski televiziji. In čeprav je minilo mnogo let od premiere originalnega MINIja, se je spiritualnost originala ohranila. S tem ciljam na prvinsko izkušnjo vožnje. Res, da je večina današnjih MINIjev pobalinsko nabrita, saj ponuja 170 in več konjskih moči, a vodljivost ter veselje v vožnji se je ohranilo. Faktor, ki je kupcem teh vozil še kako pomemben. Slednjega je v testnem avtomobilu začinila različica Seven, ki ima nekakšen zgodovinski pomen. Google bo definitivno bolje razložil kot jaz. V grobem prinese nekaj dodatkov z modela JCW, medtem, ko je notranjost ukrojena v butičnem slogu. Usnje, kovice z britansko zastavo, športen volan ter mnogo varnostnih in zabavnih aplikacij.

”eSss Sedmico” je poganjal prisilno polnjen bencinski motor, ki razvije dobrih 190 konjičev ter v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z mesta do 100 km/h v 6,7 sekunde. Kot že večkrat zapisano, se Cooperji peljejo kot karti z registrskimi tablicami in tudi tale navkljub obutimi 16-palčnimi zimskimi čeveljci, ni bil izjema.

Torej, če bi me v prihodnjih desetletjih postavili pred dejstvo, kateri avto bi poslednjikrat napolnil s črnim zlatom, bi se moj odgovor najverjetneje glasil, da z MINIjem. Le nisem popolnima prepričan katerega bi izbral. Starega ali novega. Ali bi raje zbral ducat avtomobilov ter v vsakega natočil nekaj goriva…

Specifikacije – MINI Cooper S Seven

Mere vozila: 3.850 mm x 1.727 mm x 1.414 mm
Medosna razdalja: 2.495 mm
Masa vozila: 1.250 kg
Prostornina prtljažnika: 211 – 731 l
Motor: Turbobencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.998 ccm
Moč: 141 kW (192 KM) pri 5.000 – 6.000 vrt./min
Navor: 280 Nm pri 1.350 – 4.600 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji
Največja hitrost: 235 km/h
Pospešek: 6,8 s
Poraba na testu: 7,3 l/100 km
Rezervoar: 45 l
Cena osnovnega modela: 17.600 EUR
Cena testnega modela: 42.376 EUR

Mini sončni dnevi – MINI Cooper S Cabrio

Zabava na kvadrat. – MINI Cooper

‘Mali’? Resno? – MINI Cooper 5D SD JCW