Še vedno dobra izbira! – Opel Insignia Grand Sport Dynamic 1.5 Turbo ECOTEC

Verjetno tudi vi na naših cestah srečate ogromno Oplovih Insignij in sodeč po priljubljenosti limuzinske, kakor tudi karavanske različice, gre za pomemben model.

Nič presenetljivega ni, da so z novim modelom postregli z oblikovno evolucijo in jo opremili z LED tehnologijo, ostrejšimi linijami in novo tehnologijo, da bo še naprej konkurirala segmentu. Vseeno pa deluje uglajeno, kar je še posebej pomembno za velik del vozil, ki so prodani v namene službenih vozil.

Manj uporabno limuzinsko izvedenko so tokrat črtali s seznama, tako da se boste lahko odločili za takšno petvratno, ali pa za kravansko. V kolikor pa vas pri prvi moti brisalec zadnjega stekla, pa boste na seznamu opcijske opreme obkljukali, da ga ne želite.

Še nekoliko daljša je tokrat, 4,9 metra meti v dolžino, kar se pomembno kaže v prostorni notranjosti. Le ta pa je dovolj dobro izdelana, da bo zadovoljila večino potreb družin, kakor tudi tistih morda še bolj zahtevnih poslovnih uporabnikov, ki bodo z vozilom nabirali ogromno kilometrov.

Slednji bodo mora bolj posegali po dizelskih agregatih, a gre tukaj pozornost položiti na bencinski motor nameščen v testni primerek. Že res, da je poraba nekoliko višja, a bo tisti liter več zagotovo odtehtal miren tek motorja in morebitne zaostitve prometne zakonodaje po vsej Evropi. Sicer pa je z okoli sedmimi litri poraba bencinskega motorja daleč od nesprejemljivega.

Serijsko je avtomobil opremljen s sistemom za samodejno zaviranje v sili, kot doplačilo pa boste lahko vgradili tudi asistenta za ohranjanje voznega pasu, sistem za opozarjanje nad dogajanjem v mrtvih kotih, radarski tempomat in tudi projekcijski zaslon nad armaturno ploščo.

Insignia bo tudi na račun udobne vožnje, ki je še vedno dovolj dinamična in zelo konkurenčne cene predstavljala odlično alternativo razrednim tekmecem, v katerih bi z izbiro določene dodatne opreme lahko krepko presegli nabavno vrednost predstavnika z Russelheima. Vsekakor bo nova Oplova admiralska ladja racionalna izbira.

Specifikacije – Opel Insignia Grand Sport Dynamic 1.5 Turbo ECOTEC

Mere vozila: 4.897 mm x 1.863 mm x 1.455 mm
Medosna razdalja: 2.829 mm
Masa vozila: 1.365 kg
Prostornina prtljažnika: 490-1.450 l
Motor: Turbobencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.490 ccm
Moč: 122 kW (165 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 250 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji
Največja hitrost: 222 km/h
Pospešek: 8,9 s
Poraba na testu: 7,3 l/100 km
Rezervoar: 62 l
Cena osnovnega modela: 24.240 EUR
Cena testnega modela: 35.260 EUR

Za fotre željne adrenalina: Opel Insignia GSi

Opel Insignia Sports Tourer: karavanska različica že v prodajnih salonih

Oplova admiralska ladja s terensko privlačnostjo: Insignia Country Tourer