M, a ne takšen kot bi si mislili! – BMW M760Li

Ob M broški se nam v mislih skreira kader zavite priobalne ceste z nabritim kupejem, ki drseče hiti, v oblaku dima, izza ovinka.

Seveda to ni najhitrejša pot skozi ovinek, je pa definitivno najbolj zabavna. In boljši pisci takšnih zgodb so zagotovo Bavarci. Zanje se lahko hitro čez ovinek pelje vse, tudi dvotonska serija 7. Mnogi boste dvignili obrv in se čudili, kako za vraga boš čezoceanko prelevil v gliserja, saj boš končal kot tisti italijanski kapitan, ki je želel položiti “VAL”

Pri BMWju tej beštiji rečejo M760Li in to je najhitrejša ter najmočnejša limuzina iz bavarske flote. Kje torej začeti?

Kot sem omenil tehta 2,2 toni, v dolžino meri 5,2 metra ter v medosju razpolaga s 3,2 metra prostora. A o vmesnem luksuzu malo kasneje. Motor je bistvo trga avtomobila 6,6 litrski V12 s pomočjo turbin razvije 448 kW (610 KM) in kar 800 Nm navora. Za potrebno trakcijo je tukaj pametni štirikolesni pogon xDrive, ki mimogrede obrača še zadnji kolesi in s tem omogoča, da sedmica na parkirišču kljub križarskim meram manevrira kot gliser… Aja, seveda, do koles pa moč prenaša 8-stopenjski samodejni menjalnik. Mehnskoelektronska harmonija tako omogoči pospešek z mesta v 3,7 sekunde ter končno hitrost 250 km/h. Pa ja de, doplačajte še nekaj evrčkov in leteli boste čez 300 km/h. V Nemčiji, valda.

Tehnološki luksuz!

Sedmica z vrha ponudbe je tako kot luksuzna tudi tehnološka bomba. Bolj kot spredaj, jo razganja zadaj, kjer bo na desni strani največkrat sedela neka pomembna oseba ali pa tista z denarjem. Foteljasta sedeža zasenčita razne počivalnike iz dnevnih soban, saj nudita elektrifikacijo v vse smeri, ležečo pozicijo, kar 8 vrst masaž s tremi stopnjami intenzivnosti in dva ekrana, na katerima se lahko predvajajo različne vsebine.

Gledate lahko filme, spremljate dnevna televizijska poročila ali pa zgolj poslušate glasbo. Če vam je ob vsem tem še vedno dolgčas se v sredinskem grebenu, poleg hladilnika, nahaja dlančnik, s katerim lahko opravljate prej omenjeno masažo, nastavitve sedeža, klimatizacijo, senčnike…hkrati pa nadzirate voznika, da ne počne lumparij. Pod sredinskim grebenom med zadnjima foteljema se nahaja priročna mizica, na kateri si lahko postrežete z malico ali pa nanjo postavite računalnik, se povežete na avtomobilovo omrežje in v hipu ste v potujoči pisarni.

”To so najhitrejši Odmevi!!!”…

…je zakričal kolega, ko sva se s semaforja na Bežigradu izstrelila ter spustila na obvoznico. Na zadnjem sedežu je ob masaži spremljal Bobovnika in dodal, da je to definitivno najhitrejša dnevna soba. Še vzglavniki zadnjih sedežev imajo všečne ”povštre” za počitek. Če bi le imeli takšne na letalih…

Spredaj je voznikovo delovno okolje precej dobro poznano in razen gumbov prevlečenih z aluminijem in velikega napisa V12 na sredinskem grebeni pri menjalniku, razlik ni. Aja, mogoče le to, da se sovoznikov sedež zloži ter ponudi počitek za noge zadaj sedečemu.

Večinoma pa najmočnejša serija 7 temelji na individualnih željah. V štartu lahko izbirate med dvema izvedenkama M760Li, ki kot tale stavi na bolj športno noto ali pa linija Executive, ki prisega na uglajenost in prestiž. Ostale stvari, kot so barva laka, izbira platišč, usnja, dekorativnih elementov, tehnoloških bombončkov…pa so odvisne od debeline denarnice. In v primeru oznake 760Li bo slednja morala biti precej debela. Priporočam, da si postopek nakupa olajšate in plačate s kartico.

Specifikacije – BMW M760Li

Vrsta motorja: Turbobencinski V12
Prostornina motorja: 6.592 ccm
Moč motorja: 448 kW (610 KM) pri 6.500 vrt./min
Navor: 800 Nm pri 1.550  vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: štirikolesni xDrive
Največja hitrost: 250* km/h
Pospešek: 3,7 s
Poraba na testu: 13,0 l/100 km
Rezervoar: 80 l
Mere vozila: 5.238 mm x 1,902 mm x 1.479 mm
Masa vozila: 2.255 kg
Medosna razdalja: 3.210 mm
Prostornina prtljažnika: 515 l
Cena osnovnega modela: 105.150 EUR
Cena testnega modela: 282.652 EUR

Ali je to nova predsednikova ljubica? – BMW 730d xDrive

Kolikokrat ste že na zadnjem sedežu? – BMW 730d xDrive

Vstopnica v najhitrejši svet! – BMW M2