Cenovni razpon trendnega večnamenskega vozila s terensko poosebitvijo sega od dobrih 15 tisočakov pa vse tja do 60. MINI Countryman Cooper S se uvršča na sam cenovni vrh segmenta, zato je ključno vprašanje, kaj prinesejo dodatni evropski bankovci.

Prenovljeni MINI Countryman Cooper S se zdaj pohvali z drugačnimi svetilnimi elementi, prenovljeno shemo zunanje in notranje individualizacije ter digitalizirano instrumentno ploščo. Slednja je v segmentu srednje velikih križancev ali športnih terencev že skorajda serijska. Prav tako je področje individualizacije precej prisotno pri številnih proizvajalcih. Dodana vrednost pri MINIju je ta, da so izbrani materiali in končna obdelava elementov za nivo ali dva višji.

Pri cenejši konkurenci se težko dobi štirikolesni pogon, kot tudi motor s številčnejšo konjenico. Saj ne da bi jo potreboval, ampak ta doda imidž avtomobilu, kot izvedba S Countrymanu. Z željo po specifičnih kosih opreme iz izbora kaj hitro izločimo cenejše predstavnike.

Radarski tempomat, ki za povrh še dobro deluje, je za manj kot 30 tisočakov težko dobiti. Zanimivo pa je, da pri Countryman kljub vsej poplavi opreme ni možno kupiti ogrevanega volanskega obroča.


MINI Countryman stranke kupi s svojo podobo ter detajli v stilu oblazinjenega sedalnega dela na robu prtljažnika. Utripajoče stikalo za zagon motorja, panoramska streha, osrednji zaslon v podobi legendarnega okroglega števca in lepo prešiti usnjeni športni sedeži. K prepričanju pomaga še misel, da gre za malenkost večjo in modernejšo različico kultnega reli avtomobila.

Dodatni evri tako ne prinesejo več avtomobila, ampak obilo karakterja in emocij. Slednje se pri konkurenci precej redko dobi, saj nakup avtomobila največkrat izgleda kot nakup kruha v bližnji veleblagovnici. Koliko vas bo stalo MINI doživetje si konfigurirate sami.

Specifikacije – MINI Countryman Cooper S All4

Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.998 ccm
Moč motorja: 140 kW (190 KM) pri 5.000 vrt./min
Navor: 280 Nm pri 1.350 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 230 km/h
Pospešek: 7,6 s
Poraba na testu: 7,4 l/100 km
Posoda za gorivo: 47 l
Mere vozila: 4.299 mm x 1.822 mm x 1.557 mm
Medosna razdalja: 2.670 mm
Masa vozila: 1.630 kg
Prostornina prtljažnika: 460-1.390 l
Cena osnovnega modela: 28.950 €
Cena testnega modela: 58.197 €