Citroën je svoje prvo enoprostorno vozilo predstavil pred štirinajstimi leti. Od takrat je na ceste  zapeljalo že več kot 3 milijone primerkov Picasso. Novi C4 Picasso bo torej skušal obdržati tradicijo s svojo kreativnostjo in tehnologijo.

Citroën C4 Picasso povzema linije po študiji Technospace. Kratek motorni del z izrazito sprednjo masko z LED dnevnimi lučmi. Prostorna, zračna potniška kabina in stilski zadek z modernimi LED žarometi s 3D učinkom. C4 Picasso je prvo Citroënovo vozilo, ki temelji na novi platformi EMP2. Z uporabo nove platforme ima vozilo manjšo težo, boljšo aerodinamiko in posledično manjšo porabo goriva.  Vozilo je po novem krajše in meri 4428 mm. Izboljšano lego in večjo prostornost pa je prineslo podaljšano medosje za 60 mm ,na 2785 mm.

V notranjosti so prečistili linije armaturne plošče. Tako se sedaj v vozilu nahajata dva TFT zaslona okoli katerih je zgrajena postavitev stikal. Serijska  7-palčna tablica z zaslonom na dotik  v kombinaciji s 7 gumbi omogoča  upravljanje vseh funkcij vozila: klimatske naprave z dvopodročno nastavitvijo, navigacijskega in avdio sistema, telefona, sistemov za pomoč pri vožnji, storitev s povezavo… 12-palčni panoramski zaslon visoke ločljivosti prikazuje najpomembnejše  informacije za vožnjo in si ga voznik lahko vedno nastavi po svojih željah. Po želji si lahko nastavi prikaz informacij navigacijskega sistema ali sistemov za pomoč pri vožnji. Za ozadje si lahko nastavi tudi svojo fotografijo, ki jo naloži s ključa USB.

Citroën C4 Picasso bo ponujal varnostne kot tudi praktične tehnične rešitve. Pomoč pri parkiranju bočno in pravokotno, aktivni tempomat, nadzor mrtvih kotov, samodejne dolge luči, aktivni varnosti pasovi in pogled s ptičje perspektive, VISION 360°.

Za pogon bo skrbelo pet agregatov, dva bencinska in trije dizelski, ki bodo porabili od 3,8 do 6,3 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov. Kupec bo lahko izbiral med osmimi barvami in štirimi paketi opreme.

Citroën C4 Picasso bo v Sloveniji na voljo v mesecu septembru. Za osnovni model bo potrebno odšteti 20.700 evrov, za najdražjega pa 33.600 evrov. Slovenski zastopnik namerava v letošnjem letu prodati 90 vozil. Oktobra se 5-sedežni različici C4 Picasso, pridruži še 7-sedežna.