Škodin paradni konj bo temeljito osvežen in premierno predstavljen na avtomobilskem salonu Shanghai Motorshow.

Škodina modelska ofenziva se nadaljuje: temeljite prenove sta bila deležna modela Superb in Superb Combi. Oba bosta svetovni javnosti premierno predstavljena 19. aprila 2013 v Šanghaju, na predvečer avtomobilskega salona Shanghai Motorshow. Paradna konja znamke Škoda navdušita s svežim, privlačnim dizajnom, novo notranjostjo in novimi tehničnimi rešitvami. Novi Superb bo na evropske trge pripeljal konec junija 2013, v Slovenijo septembra.

Sprednji del vozila, ki je do A-stebričkov oblikovan povsem na novo, je zdaj še bolj markanten. Novi so mreža hladilnika, logotip vozila, meglenke, odbijač, sprednja blatnika in pokrov motornega prostora. Za suvereno podobo poskrbijo markantni sprednji del z bistveno širšo mrežo hladilnika ter v celoti preoblikovani sprednji žarometi. Za modelsko serijo Superb so zdaj prvič v ponudbi tudi biksenonski žarometi z integriranimi dnevnimi LED-lučmi.

Zadek Superba limuzine in Superba Combi ima povsem novo obliko, ki jo zaznamujejo čiste linije, skladnost in natančnost. Nova je grafična zasnova luči, oblika črke C je v zadnjih lučeh zdaj še bolj sijoča. Pri Superbu jo prvič tvorijo trije pasovi svetlečih diod. Med prepoznavne elemente novega Škodinega dizajna sodita tudi dva trikotna elementa v pokrovu prtljažnika.

Za notranjost novega Superba je zdaj skupaj z novimi 3- in 4-krakimi volani na voljo kar devet različnih izvedb volanov. Omeniti velja tudi nove materiale in vzorce za sedežne prevleke, pa tudi nove dekorativne elemente. Za najprestižnejšo izvedbo opreme Škoda Superb L&K je na voljo nova barvna kombinacija za notranjost: rjava- slonokoščena.

005 superb interior WP

Superb je zdaj privlačnejši tudi z vidika ponudbe motorjev in pogonskih sistemov: posamezni agregati so za več kot 19 odstotkov varčnejši kot aktualni. K temu prispevata sistem start-stop in regeneracija zavorne energije, s katerima bodo v prihodnje v državah EU opremljeni vsi Superbovi dizelski motorji, pa tudi osnovni bencinski motor 1.4 TSI z močjo 92 kW. Izvedba Superb GreenLine porabi samo 4,2 l dizelskega goriva na 100 km, kar ustreza emisiji CO2 109 g/km. Dizelski motor 2.0 TDI z močjo 103 kW je v izvedbi s pogonom 4×4 kombiniran z ročnim menjalnikom, zmogljivejša različica 2.0 TDI s 125 kW in štirikolesnim pogonom pa je zdaj prvič na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.

Neprekosljiva v tem razredu ostaja Superbova prostornina prtljažnika: v limuzini meri 595 litrov, v Combiju pa kar 633 litrov – obe vrednosti imata oznako ‘best-in-class’. Če podremo zadnjo sedežno klop, se prostornina prtljažnika poveča na 1.700 oziroma 1.865 litrov.

Novi Superb potrjuje, da je resnično domiseln predstavnik višjega srednjega avtomobilskega razreda. Kot sicer samo modeli iz luksuznega razreda, ima Superb v vratih nameščen dežnik za voznika ali potnike. Med ‘simply clever’ rešitve šteje tudi sistem pokrova prtljažnika Twindoor. Po zaslugi te edinstvene rešitve, ki jo je patentirala Škoda, lahko pokrov prtljažnika dvignemo v dveh stopnjah: odpremo lahko samo pokrov nad prtljažnim prostorom ali pa celotni zadnji pokrov, vključno z zadnjimsteklom. Upravljanje tega sistema bo v prihodnje še enostavnejše: zdaj ima vsak način odpiranja svojo tipko. Doslej se je za odpiranje namreč uporabljala ena preklopna tipka.