Paleti varčnih in inovativnih pogonskih sklopov se pridružuje nov 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost. S prihodom najnovejšega varčnega motorja bo Ford zagotovil letno proizvodnjo kar 1,6 milijona motorjev EcoBoost. Do konca leta 2013 bodo motorje EcoBoost izdelovali v šestih tovarnah v Evropi, Aziji in Severni Ameriki, njihovo število pa bo trikrat večje kot leta 2010. Proizvodnja štirivaljnega 1,5-litrskega motorja EcoBoost se je začela v Fordovem obratu v Kraiovi, v Romuniji.

Novi motor bo najprej vgrajen v povsem novi Ford Mondeo na Kitajskem, kjer se je javnosti prvič predstavil na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Letos sledi še vgradnja v limuzinsko različico Fusiona v Severni Ameriki in nato v novega Mondea v Evropi. Obenem bo najnovejši EcoBoost strateško pomemben na globalnih trgih, kjer veljajo davčne olajšave za nakup vozil z 1,5 litrskim ali manjšim motorjem.

1,5-litrski motor EcoBoost z novim ohišjem motorja iz aluminija in dvojno odmično gredjo bo vseboval kar nekaj inovativnih lastnosti, ki jih je uvedel nagrajeni 1,0-litrski EcoBoost, vključno z integriranim izpušnim zbiralnikom. Novi motor bo ob zmanjšanju porabe goriva in izpustov CO2 predvidoma razvil podobno moč in navor kot Fordov trenutni 1,6-litrski EcoBoost.

Ford je od uvedbe nove tehnologije s 3,5-litrskim motorjem V6 EcoBoost leta 2009 prodal več kot 600.000 vozil z motorji EcoBoost. Leta 2010 so paleti dodali 2,0-litrski EcoBoost, leta 2011 je sledil 1,6-litrski EcoBoost, lani pa je navdušil 1,0-litrski EcoBoost, ki je prejel priznanje kot “Mednarodni motor leta 2012”. Do konca letošnjega leta bo skoraj 80 odstotkov vseh modelov v Fordovi globalni ponudbi na voljo s tehnologijo EcoBoost za varčno porabo goriva.