Volvo in člani DJ tria Swedish House Mafia so skupaj ustvarili edinstven glasbeni video, ki temelji na povsem novi različici hita Swedish House Mafie »Leave the World Behind«. Skladba in video bosta tudi glavna tema globalne Volvove kampanje za novi Volvo XC60.

»Našli smo izjemno povezavo v naših skupnih skandinavskih koreninah in ustvarili okoli tega projekt,« pravi Per Carleö, direktor marketinga pri Volvu.

Volvo že mnogo let promovira svojo ponudbo XC kot vozila, ki vas popeljejo iz mesta na avanturistično doživetje, stran od hitrega urbanega življenja. Novi XC60 ni izjema. Izziv je bil ustvariti razburljivo kampanjo, ki pokaže švedsko srce Volva in jedro skandinavskega življenjskega stila.

V zadnjih letih je bila Swedish House Mafia ena izmed najbolj uspešnih glasbenih skupin na svetu, zagotovo pa najuspešnejša švedska. Uradno so zaključili skupno kariero z zadnjim nastopom, 24. marca letos, v Miamiju na Ultra Music Festivalu. Člani DJ tria Swedish House Mafia Sebastian Ingrosso, Steve Angello in Axwell sedaj sledijo novim projektov v njihovi uspešni karieri. Kot zadnji skupni projekt pa so ustvarili povsem novo verzijo slavnega »Leave the World Behind«, skupaj z mlado švedsko pevko Lune. Edinstven glasbeni video je bil posnet na njihovih domačih tleh v Skandinaviji.

Za ogled videa »Leave the World Behind« obiščite: http://www.leavetheworldbehind.com/. Dodatni materiali in prizore za kamero bodo objavljeni na www.facebook.com/Volvo.