Zahodni meščan.

Športni terenci ali križanci, kot jim pravimo v žargonu, so premešali štrene na avtomobilskem trgu. Segment ima pred sabo svetlo prihodnost, tako v svetu kot v Sloveniji. Svoj kos pogače želi imeti tudi Chevrolet z modelom Trax, ki si osnovo deli z Opel Mokko.

Ameriški brat ima robustno zunanjost. Sprednji del krasi značilna dvodelna mreža hladilnika. Pokrov motorja ima rahlo izboklino. Terenski vtis pustijo plastične zaščitne obrobe, višja oddaljenost od tal in strešne sani. Zadek je zaključen z zračnim krilom, ki daje dinamičen videz.

Trax v dolžino meri 4,2 m. Širina znaša 1,7 m in višina 1,6 m. V prtljažnik je mogoče, ob zloženih zadnjih sedežih, pospraviti 1370 litrov prtljage. Kot prvi v segmentu, pa ima Trax serijsko zložljiv sovoznikov sedež, kar omogoča prevoz predmetov dolgih do 2,3 m. V kolikor primanjkuje prostora je mogoče prtljago spraviti še na streho. Strešne nosilce lahko obremenimo do 75 kg. Največja dovoljena masa vlečne prikolice pa je 500 kg.

V notranjosti je prostora za pet odraslih oseb. Kabina je zajetna in je opremljena s številnimi odlagalnimi prostori. Uporabljeni materiali so dobri. Prav tako tudi končna obdelava. Trax ponuja sistem MyLink, ki se poveže s pametnim telefonom. Na 7-palčnem zaslonu se nato izpisujejo vse pomembne informacije o zadnjih klicih, imenik…Sistem nudi možnost ogleda galerije in videoposnetkov shranjenih na telefonu ali USB enoti. Chevrolet ponuja še možnost prenosa aplikacij, s katerimi si izboljšamo vozniško izkušnjo. To so BringGo – navigacija, TuneIn – satelitske radijske postaje in SIRI – glasovno upravljanje.

Motorno paleto sestavljajo trije motorji. Dva bencinska in en dizelski motor. Bencinski 1,4-litrski motor s pomočjo turbo puhala razvije 103 kW (140 KM) moči in 200 Nm navora. Atmosferski 1,6-litrski benciner razvije 85 kW (115 KM) moči. Dizelske barve zastopa 1,7-litrski motor, ki proizvaja 96 kW (130 KM) moči in razpolaga s 300 Nm navora. Pohvali se lahko z nizko 4,5 litrsko porabo na 100 km in izpustom CO2 120 g/km. Vse različice z ročnim menjalnikom so opremljene s sistemom Start&Stop. Turbinsko polnjena motorja sta za doplačilo dobavljiva v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Štirikolesni pogon je pri 1,4-litrskem turbo motorju serijski. Pri dizelskem motorju pa je potrebno za štirikolesni pogon doplačati 2000 evrov.

Kupci imajo na izbiro štiri pakete opreme: LS, LS+, LT, LT+. V osnovni opremi je zajetih 6 zračnih blazin, klimatska naprava, ESP, daljinsko centralno zaklepanje in tempomat. Cena za vstopni model Chevrolet Trax 1.6 LS znaša 14.990 evrov. Najcenejši dizel z opremo LT stane 20.340 evrov. Samodejni menjalnik Traxa podraži za 1200 evrov. Vstop v štirikolesno gnani svet pa vas bo stal 18.790 evrov. Navedene cene imajo upoštevan nov davek na dodano vrednost, ki je stopil v veljajo 1.7.2013.