Ponudba za vse potrebe.

Prenove dostavnikov in lahkih gospodarskih vozil so praviloma redkejše kot novosti v osebnem prevoznem parku. Vseeno pa tudi v segmentu dostavnikov pridno sledijo hišnim oblikovalskim trendom.

IMG_4040

Kangoo je tako dobil novo masko z značilnim povečanim rombom in značilne reže. Novi so žarometi, ima nov odbijač in nov pokrov motorja. Nove so tudi zadnje luči. Toliko o prepoznavnosti. Zaradi tega tudi dolžina lahko za nekaj milimetrov odstopa od predhodnika, a ne bistveno. V notranjost je spremenjena sredinska konzola. Vsi  modeli imajo vgrajen gumb ECO s katerim spremenimo odzivnost pedala za plin, zmanjšamo navor in moč, prilagodi pa se tudi svetovalec pretikanja. Nekakšen varčevalni program pač, če ga hočemo upoštevati, seveda!.

Po novem lahko v bolje opremljenih različicah dobimo tudi sodobno telekomunikacijsko napravo R-link, ki jo Renault že nekaj časa uvaja v skoraj vse svoje modele. Novost je tudi trisedežna prednja vrsta z velikim predalom pod sopotnikovim sedežem, ki je posebnost v tem segmentu avtomobilov. Kangoo je tako na voljo z dvema, tremi ali petimi sedeži!

Renault_47085_global_en

V vseh primerih za varnost skrbi pregradna mreža, ki jo lahko pokončno zložimo in s preklopnim sopotnikovim sedežem povečamo (podaljšamo) tovorni prostor (od 2,3 do 4,6 m). Zanimiv je model s petimi sedeži (brez zadnjih stranskih šip) pri katerem se pregradna mreža dvigne proti stropu ali ob zloženi drugi sedežni vrsti spusti navzdol. Kljub potniškim ambicijam je tako še vedno dobro poskrbljeno tudi za zaščito pred tovorom. Zakonska obveza pač!

IMG_4082

V dostavniškem programu (brez šip zadaj) so še vedno na razpolago tri medosne razdalje. Torej tri dolžine karoserije: od 3,9 m, 4,3 m do 4,7 m. Približno 40 cm je razlike med njimi. Tako se razlikujejo tudi po prostornosti tovornega prostora. Najkrajši v ponudbi Exspress je Compact s prostornino od 2300 do 2800 litrov in nosilnostjo 500 kg. Srednji lahko pospravi do 3500 litrov tovora z maso do 650 kg (opcijsko 800 kg). Najdaljši Maxi pa kar za 4600 litrov in do 800 kg. V vseh primerih ja Kangoo visok 1,8 metra.

Kangoo je seveda v osnovi dostavnik, zlahka pa je v uporabi tudi kot osebno vozilo. Z enako višino kot vsi  (1,8 m) in dolžino 4,3 m.V ta namen ima seveda zastekljene vse stranske površine, zadnja vrata so dvižna (ne dvokrilna), poleg osnovnih opremskih paketov Base in Comfort pa so ponudili tudi opcijo boljše opreme in izgleda po vzoru terenskih avtomobilov – Kangoo Exstrem. Karoserija ja malce višje od tal, v siv prednji odbijač je vdelan plastični dodatek srebrne barve, ima tempomat, lita platišča (15 ali 16 palčna), pomoč pri speljevanju na klancu, R-link,  Extended Grip za boljšo trakcijo, tipalo za dež prednji brisalnikov, v notranjosti pa kar nekaj kromiranih obrob in po želji tudi volanski obroč oblečen v usnje.

IMG_4058

Najcenejši Kangoo v potniški ponudbi je na voljo za 14.900 evrov, najbolj prodajno zanimiva bo verjetno srednja stopnja opreme Comfort (16.100 evrov), najdražji pa po ceniku stane 19.200 evrov. Dizelski motor je na voljo od 15.800 evrov naprej. V dostavnem programu se cene gibljejo od 10.600 do 14.700 evrov (brez DDV!). Za »neobrtnike« pa od 12.932 do 17.934 evrov.

Motorna paleta je znana in enaka v tovornem in osebnem programu. Osnovni  bencinski 1,6- litrski 16-ventilski motor (78 kW), ki je trenutno v ponudbi bo do konca leta sicer nadomestil sodobnejši 1,2-litrski Tce 115 (85 kW). V dizelski paleti so na voljo tri različice 1,5 dCi (75, 90, 110).

Od kupcev pričakujejo predvsem dve skupini: mlade družine, ki potrebujejo ekonomičen in ekstremno prostoren avtomobil ter  male podjetnike, ki potrebujejo prostorno, a na preveliko prevozno sredstvo. Kot pričakujejo naj bi bilo razmerje med prodajo osebnih in tovornih različic približno pol-pol, količinsko pa je seveda vse odvisno od stanja precej nepredvidljivih tržnih razmer. Vsekakor si prizadevajo obdržati prvo mesto na evropskem tržišču.