Velika admiralska ladja iz Ingolstadta je bila deležna prenove, ki ji prinaša nekaj minimalnih optičnih sprememb, učinkovitejše agregate ter bogato ponudbo tehnologij.

A8 je ohranil enake dimenzije. Oblikovno so spremenili obliko motornega pokrova ter maske, zadaj so preoblikovali zaključke izpušnih cevi in limuzini nadeli več krom elementov. Barvna paleta je bogatejša za pet barv, posodobljena je kolekcija platišč in dodan nov keramični zavorni sistem.

V notranjosti je A8 opremljen z novim unikatnim usnjenim oblazinjenjem, ki je izdelano po ekološkem postopku. Poslovnež je pridobil tudi malenkost praktičnosti, saj ponuja 10 litrov večji prtljažni prostor, ki zdaj meri 520 litrov. Voznik in sovoznik se razvajata na sedežih, ki grejejo, hladijo ter masirajo. Za doplačilo je na voljo tudi 4-področna kimatska naprava. Vsi materiali so skrbno izbrani ter natančno obdelani. Za najzahtevnejše stranke pa je Audi pripravil program opreme in individualizacije Audi exclusive.

audi a8 9

Audijevega mota, prednost je v tehniki, je bil deležen tudi A8. Limuzina je namreč izdelana iz aluminija in tako vozilo v standardni dimenziji v različici 3.0 TFSI Quattro tehta zgolj 1.830 kg. Naslednja tehno-poslastica so matrični LED-žarometi. Matrični žaromet, ki stane dodatnih 2369 €, je sestavljen iz 25 svetlobnih segmentov, vsak od teh pa se prekriva in oblikuje enoten svetlobni stožec, to pa na koncu pomeni, da ti zagotavljajo največjo možno osvetlitev brez zaslepitve ostalih udeležencev prometa. Posamezni segmenti svetlobnega snopa se izključijo ali zatemnijo v področju zaznanega vira svetlobe ali drugače zapisano, Audijevi inteligentni žarometi zaznajo do 8 avtomobilov hkrati ali zgolj svetlobno telo na kolesu in izključijo oziroma zatemnijo tisto področje osvetlitve.

Omeniti velja še Head-Up prikazovalnik, izboljšano asistenco za nočno vidljivost, sistem za menjavo voznih pasov, samodejni parkirni sistem ter kamere za nadzor okrog  vozila.

Motorna paleta je sestavljena iz 4-,6-,8- in 12-valjnih motorjev. Vstopni bencinski je 2,0-litrski TFSI, ki je kombiniran z elektromotorjem in razvije 180 kW (245 KM) moči. Šestvaljni bencinski s prostornino treh litrov ima 228 kW (310 KM) moči, osemvaljni štirilitrski bencinski ponuja 320 kW (435 KM) moči. Model S8 poganja 4,0-litrski V8 motor, ki razvije 382 kW (520 KM) moči. Vrh ponudbe predstavlja 6,3-litrski V12, ki je na voljo le s »podaljšano« osmico. Dizelske barve zastopata 3,0-litrski šestvalnik z močjo 190 kW (258 KM) in 4,2-litrski V8, ki razvije 283 kW (385 KM). S prenovo so dizli opremljeni z dvema dodatnima posodama za aditive AdBlue (16 in 11 litrov), tisto večjo pa zdaj polnijo kar vozniki sami, ko jih sistem na to opozori (1500 km prej).

Cena Audija A8  v Sloveniji se začne pri 89.900 evrih, kolikor bo potrebno odšteti za različico 3.0 TDI Quattro. Vrh ponudbe predstavlja Audi A8 6.3 FSI Quattro LWB, ki stane  199 tisoč evrov.