Nissanov Qashqai je že dolgo uveljavljen kot vodilni mestni crossover na trgu, saj je bilo od leta 2007 prodanih več kot 2 milijona primerkov. Zanimiv je tako za voznike vozil razreda C, ki si želijo nekoliko drugačen stil ter več tehnologije in vznemirjenja, kot za lastnike večjih vozil, ki si pri novem vozilu želijo več učinkovitosti.

Novi Qashqai je 49 mm daljši od predhodnika ter komaj zaznavno nižji in širši, kar mu daje vitek in uravnotežen videz. Kljub temu je ohranil stil mestnega crossover vozila, kompaktnih dimenzij in dvignjen položaj za vožnjo. Zaradi posebnosti, kot je pokrov motornega prostora v obliki školjčne lupine, je videti elegantnejši, vendar pa v njem še vedno prepoznamo gene njegovega predhodnika.

789829_114323_1_5

Tako kot vsi novi Nissani je tudi Qashqai poln inovativne tehnologije. Vozniku zagotavlja celovit nabor naprednih tehnoloških funkcij, ki izboljšajo vse vidike vožnje. Nissanova tehnologija Safety Shield sedaj vključuje tudi samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje voznikove pozornosti, sistem za prepoznavanje prometnih znakov ter številne druge sodobne funkcije, ki so vozniku v pomoč pri vožnji, medtem ko mu inteligentni sistem za pomoč pri parkiranju olajša manevriranje po mestu. Novi Qashqai je zasnovan tako, da je vrhunska tehnologija dostopnejša kot kdajkoli prej.

Inovativnost se nadaljuje s paleto pogonskih sklopov novega vozila. Vsi motorji so opremljeni s turbopolnilnikom. Bencinski 1,2 DIG-T ima moč 85 kW, dizelska 1,5 dCi 81 kW, 1,6 dCi pa 96 kW. Menjalniki so 6-stopenjski ročni, z dvokolesnim pogonom in motorjem 1,6 dCi pa je na voljo tudi samodejni Xtronic. Štirikolesni pogon so združili le z dizelskim 1,6 dCi motorjem in ročnim menjalnikom. (tehnični podatki)

Novi Qashqai je prvi model, zasnovan na novi platformi CMF (Common Module Family) zveze Renault-Nissan, ki zagotavljala učinkovito delovanje vseh elementov, ki vplivajo na dobre vozne lastnosti. Novi Qashqai je bil zasnovan in konstruiran v Evropi za evropske kupce. Ustvarili so ga Nissanovi strokovnjaki iz Nissanovega evropskega oblikovalskega centra v Londonu in Nissanovih evropskih tehničnih centrov v Cranfieldu v Združenem kraljestvu in Barceloni v Španiji. Izdelovali ga bodo v Sunderlandu v Združenem kraljestvu. Veliko znanja so vložili tudi Nissanovi oblikovalci in inženirji iz japonskega mesta Atsugi.

V Sloveniji bo avto uradno pri prvih kupcih marca, naročila pa že sprejemajo. Uradni cenik ima razpon od 19.890 do 31.540 evrov, vendar v predprodaji najcenejši Qashqai ponujajo že za slabih 17.990 evrov.