Aktualna generacija Focusa je premiero doživela januarja 2010 na salonu v Detroitu, po štirih letih pa je oblika zrela za kozmetične popravke.

Sprednji del vozila bo dobil značilno oblikovano motorno masko v stilu Aston Maristna, prvič videno na prenovljeni Fiesti. V poseg sodijo tudi preoblikovana svetila ter paleta platišč in barv. Poleg zunanjosti bo sprememb deležna tudi notranjost vozila, ki bo dobil drugačen volanski obroč, merilnike in  sredinsko konzolo, na kateri bo po novem osrednjo vlogo zavzemal nov 8-palčni zaslon občutljiv na dotik.

Inženirji pa so mu namenili tudi izboljšave pri vzmetenju in izboljšani električni ojačevalnik servo volana, novost pa  bodo predstavljali sistemi kot so: active city stop, active park assist, cross traffic alert, adaptive lighting system, med katerimi nekatere sicer že poznamo od prej, bodo pa tudi ti deležni izboljšav oziroma dodatnih funkcij.

ford-focus-2015-2

V motorno ponudbo prihaja 1,5-litrsi Ecoboost bencinar, ki bo razvijal 110- ali 132 kW, nov bo tudi 1,5-litrski TDci dizelski agregat v različici s 70 ali 88 kW. Vsi ostali motorji bodo deležni izboljšav in bodo po novem nekoliko čistejši in bolj ekonomični.

Pri Fordu naj bi pripravljali tudi plug-in hibridno različico s katero želijo konkurirati nedavno predstavljenemu Golfu GTE. V ponudbi bo dinamični Focus ST, ki bo dobil nekaj novih oblikovnih dodatkov, trše podvozje in vzmetenje, zmogljivejši zavorni sistem, pod pokrovom pa ostaja 2,0-litrski Ecoboost z 250 KM in 360 Nm navora.

Tekom prihodnjega leta lahko na cestah pričakujemo različico RS, ki jo bo poganjal 2,3-litrski Ecoboost agregat z močjo 330 KM in 406 Nm navora.

ford-focus-2015-3