Hyundai je razkril prve fotografije nove študije poimenovane Intrado. Konceptno vozilo predstavlja vizijo bodoče mobilnosti. Je veliko več kot le vozilo modnega dizajna. Intrado nakazuje Hyundaijevo prepričanje, da se napredne tehnologije in inteligentna zasnova lahko združijo ter pripomorejo k interaktivnemu sodelovanju z voznikom in potniki.

Hyundai bo javnosti premierno pokazal študijo Intrado na letošnjem ženevskem avtosalonu. Odziv na koncept bo zagotovo pokazatelj kaj potrošniki pričakujejo od,svojih vozil v bližnji prihodnosti: preprosto uporabo, interaktivnost in prilagodljivost aktivnemu življenjskemu slogu.

Navdih za študijo Intrado so pri Hyundaiju dobili pri zrakoplovu. Tako ime kot napredni in lahki materiali, nove tehnologije, logične rešitve in učinkovitost so povzete po tej inspiraciji.

Zunanjost Intrada predstavlja nadgradnjo že poznanega Hyundaijevega oblikovalskega jezika »Fluidic sculpture«. Prepoznavna oblika se ponaša z aerodinamično učinkovitostjo in minimalističnim pristopom do detajlov. Karoserija je izdelana iz naprednega ultralahkega jekla, ki prihaja iz Hyundaijeve jeklarne.

hyundai-intrado-2-rear

Notranjost Intrada definira poudarek na uporabnosti in prilagodljivosti. Posebna pozornost je namenjena uporabi naprednih materialov in funkcionalni lepoti, ki je značilna za visokokakovostna gorska kolesa. Tako je, na primer, okvir varnostne kletke izdelan iz karbonskih vlaken in ob odprtju katerihkoli vrat oziroma prtljažnika je mogoče videti njegovo zgradbo. Komponente, ki so običajno očem skrite, so torej pri Intradu poudarjene.

Super lahka konstrukcija koncepta dokazuje Hyundaijevo vizijo proizvodnje lažjih in zmogljivih avtomobilov, ki so obenem enostavni za popravilo. Osrednji okvir je zgrajen iz karbona, ki zaradi svoje prilagodljivosti zagotavlja izjemno trdnost in togost celotne karoserije. V kombinaciji z zmečkljivimi conami iz lahkega jekla povečuje varnost v primeru trka in zmanjšuje čas popravila vozila.

Intrada poganja pogonski sklop na gorivne celice nove generacije, ki uporablja Li-ionsko 36 kWh baterijo. Napolnjen je v le nekaj minutah, z dosegom do 600 kilometrov, v zrak pa oddaja samo vodo. Poleg izboljšane zmogljivosti in večjega dosega Intrado obljublja izjemno odzivnost in vozno dinamiko, zahvaljujoč manjši teži in boljši učinkovitosti novega pogonskega sklopa. Intrado je prvi Hyundai razvit pod vodstvom Petra Schreyerja. Zasnovan in razvit je v Hyundaijevem evropskem tehničnem centru v nemškem Russelsheimu pod kodnim imenom HED-9 (Hyundai Evropa Design – deveti evropski koncept).