Napet in mišičast, atletski in pripravljen na start: čez nekaj dni se bo na avtomobilskem salonu v Ženevi svetovni javnosti premierno predstavil novi TT. Pri tretji generaciji Audijevega kompaktnega športnika so oblikovalci na novo interpretirali številne poteze prve generacije iz leta 1998 – na izrazito dinamičen in raznolik način.

Na sprednjem delu novega Audija TT prevladujejo vodoravne linije. Mreža hladilnika z enodelnim okvirom je široka in ploska. Pokrov motornega prostora definirata dve liniji v obliki črke V. Na novo je postavljen tudi emblem znamke – štirje krogi na sredini pokrova motornega prostora odražajo sorodstveno vez z Audijem R8. Velike odprtine za zajemanje zraka delijo prečke. Ta motiv se ponovi v žarometih, katerih prečke odsevajo svetlobo dnevnih luči. Opcijsko so na voljo LED-žarometi ali inovativni matrični LED-žarometi, pri katerih svetlobo dolgih luči ustvarjajo posamične svetleče diode, ki jih je mogoče uravnavati.

Profil novega kupeja v veliko pogledih spominja na model prve generacije, ki velja za oblikovalsko klasiko. Oblika pragov ustvarja izrazit svetlobni rob, široki koloteki pa tvorijo posebno geometrijsko telo. Sprednji kolotek prekinja režo pokrova motornega prostora, ki se kot tornado linija nadaljuje nad vrati in proti zadku. Nizko stekleno ohišje deluje kot samostojen element. Zasnova C-stebričkov z rahlim pregibom daje Audiju TT markanten, atletski in napet videz.


Vodoravne linije na zadku poudarjajo športno širino. Prečke v zadnjih lučeh povzemajo motiv sprednjih žarometov. Zanje je značilna stalna osvetlitev – še ena Audijeva novost. Enoti kot ozek pas povezuje tretja zavorna luč. Pri vseh vozilih, ne glede na motor, sta v difuzorju vgrajeni veliki okrogli izpušni cevi. TTS ima tako kot ostali Audijevi S-modeli štiri izpušne cevi.

Tudi notranjost vozila zaznamujejo lahkotne, skoraj lebdeče linije, ki poudarjajo športni značaj novega Audija TT. Sredinska konzola in vratne obloge imajo tekoče, medsebojno ujemajoče se oblike. Če na armaturno ploščo pogledamo od zgoraj, je videti kot letalsko krilo. Okrogle prezračevalne šobe, klasična TT-jevska poteza, spominjajo na letalske motorje. Vanje so integrirani elementi za upravljanje klimatske naprave. Zaradi te pametne rešitve – in ker ni osrednjega MMI-zaslona, ki ga je zamenjal Audijev virtualni kokpit – je armaturna plošča izjemno “vitka”.

Tretja generacija Audija TT je spremenjena in izpopolnjena v vseh pogledih in znova dokazuje, da je ta model resnično čistokrven športnik. Posebej izrazite so ostre linije z dinamično in natančno zasnovo. V celotnem vozilu ustvarja igra usklajenih površin vtis izjemne napetosti.