Obiskovalci štirih specializiranih sejmov so lahko na zunanjem razstavnem prostoru tudi sami preizkusijo gospodarska vozila Volkswagen. Ta blagovna znamka je lani dosegala 18-odstotni tržni delež, njihov cilj je, da dosežejo 20 odstotkov. Kot je na novinarski konferenci Porsche Slovenija dejal Marko Škriba, direktor znamke Volkswagen gospodarska vozila, so že blizu temu cilju.

IMG_3099

”Znamka Volkswagen gospodarska vozila je lani dosegla izjemno rast, v zadnjih petih letih smo podvojili tako tržni delež kot prodane količine. Želimo, da takšne rezultate ohranimo ali jih še malo izboljšamo, zato smo tudi prišli na sejem,” je dejal Marko Škriba. Naslednje leto bo pri tej blagovni znamki še posebej zanimivo, pripravljajo namreč popolno prenovo modelske skupine, poleti bodo začeli s prodajo novega T6, v 2016 prihaja popolnoma novi Crafter, vsi modeli bodo imeli motorje, prilagojene standardu Euro 6. ”Naslednji korak v razvoju znamke pričakujemo v letu 2019, ki bo pomenil še en cikel prenove pri Crafterju, Caddyju, na splošno se bo znamka VW gospodarska vozila izjemno dinamično razvijala,” meni Škriba.


V dvorani K na celjskem sejmišču so si obiskovalci lahko ogledali njihova vozila, ki so jih oblekli v kravate. Pravijo namreč, da so to njihovi uslužbenci leta, ki čakajo na zaposlitev. Pozornost pritegnejo predelave modelov Transporter, Caddy, Crafter, Amarok. ”Serijske avtomobile prilagodimo tako, da jih je možno predelati glede na potrebe kupcev. Od predelav na sejmu izstopa Crafter, ki ima 7,5 ton nosilnosti, avto lahko vozimo s C kategorijo  in ustreza cestninskemu razredu vinjet,” pojasni Stane Židan, vodja prodaje.

V sodelovanju z usposobljenimi inštruktorji v atriju sejmišča so obiskovalcem ponudili poligon izzivov. Omogočili  pa tudi testne vožnje, ko se lahko obiskovalci direktno s sejmišča odpeljejo v promet in preizkusijo njihova lahka dostavna vozila.