S to novo 100-odstotno električno izvedenko je Peugeot naredil še korak naprej v želji poklicnim uporabnikom ponuditi odgovoren prevoz, ki bo prilagojen njihovim potrebam.

Novi Partner Electric združuje ponudbo, ki je bila zaslužna že za uspeh Partnerja – sodoben in privlačen stil, modularnost in praktičnost z najboljšim tovornim prostorom v tem razredu , z voznim udobjem, ki ga ponuja električni pogonski sklop.Partner Electric je namenjen vsem poklicnim uporabnikom, ki želijo zmanjšati svoj okoljski odtis in račun za energijo.

IMG_2977

Vse oblike modularnosti in vsa uporabnost tovornega prostora, zaradi katerih je bil Partner tako uspešen, najdemo tudi pri Partnerju Electric. Na razpolago je v dveh dolžinah: L1 z dolžino 4,38 m in L2 z dolžino 4,63 m. Partner Electric ima največjo prostornino tovornega prostora med vsemi malimi furgoni na električni pogon. Uporabna prostornina izvedenke L1 z uporabno dolžino 1,80 m znaša 3,3 m3 uporabno dolžino 2,05 m pa 3,7 m3 svoji kategoriji.

Partner Electric ima s posameznim polnjenjem doseg 170 km, izmerjen v standardnem ciklu (NEDC), s čimer postavlja zgled v svojem razredu vozil. Delo projektne skupine je med celotnim procesom razvoja Partnerja Electric vodila želja ponuditi najboljši doseg z enim polnjenjem.

IMG_2975

Takšen rezultat so dosegli s pomočjo:

– dvojnega generiranja energije: poleg klasičnega generiranja med upočasnjevanji oziroma ob odmiku noge s pedala za plin je uvedeno še generiranje med zaviranjem, ki zagotavlja do 10 % dodatnega dosega, odvisno od vrste vožnje,

– rekordne električne kapacitete 22,5 kWh v kombinaciji z učinkovitim vodenjem energije,

– izboljšane aerodinamike, predvsem po zaslugi dodatnega pokrova v predelu prednje okrasne maske, obloge na podvozju in okrasnih kolesnih pokrovov,

-največje hitrosti, omejene na 110 km/h, ki zadostuje za poklicno uporabo.

 

Vse to v povezavi z več povsem novimi napravami za ekološko vožnjo vozniku omogoča obvladovanje porabe energije in mu ob normalni uporabi zagotavlja doseg, ki izpolnjuje potrebe lastnikov malih furgonov, od katerih jih 70 % na dan prevozi manj kot 100 km. Homologiranih 170 km dosega s posameznim polnjenjem je mogoče doseči na primer s tekočo mestno vožnjo brez vključene klimatske naprave ali gretja.

Poraba energije in torej doseg s posameznim polnjenjem sta, tako kot pri vozilu z motorjem z notranjim zgorevanjem, odvisna predvsem od načina vožnje in profila poti, vendar imajo nanju nezanemarljiv vpliv tudi drugi dejavniki, kot so premalo napolnjene pnevmatike in uporaba določene elektronske opreme.

IMG_2972