S to novo 100-odstotno električno izvedenko je Peugeot naredil še korak naprej v želji poklicnim uporabnikom ponuditi odgovoren prevoz, ki bo prilagojen njihovim potrebam.
Novi Partner Electric združuje ponudbo, ki je bila zaslužna že za uspeh Partnerja – sodoben in privlačen stil, modularnost in praktičnost z najboljšim tovornim prostorom v tem razredu , z voznim udobjem, ki ga ponuja električni pogonski sklop.Partner Electric je namenjen vsem poklicnim uporabnikom, ki želijo zmanjšati svoj okoljski odtis in račun za energijo.
Vse oblike modularnosti in vsa uporabnost tovornega prostora, zaradi katerih je bil Partner tako uspešen, najdemo tudi pri Partnerju Electric. Na razpolago je v dveh dolžinah: L1 z dolžino 4,38 m in L2 z dolžino 4,63 m. Partner Electric ima največjo prostornino tovornega prostora med vsemi malimi furgoni na električni pogon. Uporabna prostornina izvedenke L1 z uporabno dolžino 1,80 m znaša 3,3 m3 uporabno dolžino 2,05 m pa 3,7 m3 svoji kategoriji.
Partner Electric ima s posameznim polnjenjem doseg 170 km, izmerjen v standardnem ciklu (NEDC), s čimer postavlja zgled v svojem razredu vozil. Delo projektne skupine je med celotnim procesom razvoja Partnerja Electric vodila želja ponuditi najboljši doseg z enim polnjenjem.
Takšen rezultat so dosegli s pomočjo:
– dvojnega generiranja energije: poleg klasičnega generiranja med upočasnjevanji oziroma ob odmiku noge s pedala za plin je uvedeno še generiranje med zaviranjem, ki zagotavlja do 10 % dodatnega dosega, odvisno od vrste vožnje,
– rekordne električne kapacitete 22,5 kWh v kombinaciji z učinkovitim vodenjem energije,
– izboljšane aerodinamike, predvsem po zaslugi dodatnega pokrova v predelu prednje okrasne maske, obloge na podvozju in okrasnih kolesnih pokrovov,
-največje hitrosti, omejene na 110 km/h, ki zadostuje za poklicno uporabo.
Vse to v povezavi z več povsem novimi napravami za ekološko vožnjo vozniku omogoča obvladovanje porabe energije in mu ob normalni uporabi zagotavlja doseg, ki izpolnjuje potrebe lastnikov malih furgonov, od katerih jih 70 % na dan prevozi manj kot 100 km. Homologiranih 170 km dosega s posameznim polnjenjem je mogoče doseči na primer s tekočo mestno vožnjo brez vključene klimatske naprave ali gretja.
Poraba energije in torej doseg s posameznim polnjenjem sta, tako kot pri vozilu z motorjem z notranjim zgorevanjem, odvisna predvsem od načina vožnje in profila poti, vendar imajo nanju nezanemarljiv vpliv tudi drugi dejavniki, kot so premalo napolnjene pnevmatike in uporaba določene elektronske opreme.