Renault je razkril tudi podrobnosti nove generacije legendarnega Trafica. Renault, ki je na prvem mestu segmenta lahkih gospodarskih vozil v Evropi že od leta 1998, bo letošnje poletje prenovil model Trafic.

Kabina je zasnovana kot prava “potujoča pisarna”, saj je v bivalnem prostoru celovita paleta pripomočkov, kot so nosilci za telefone in tablične računalnike, prostor za shranjevanje prenosnega računalnika in prenosna pisalna podlaga formata A4, ki olajšujejo vsakdanje delo poklicnih uporabnikov. Novi motorji, katerih majhna poraba goriva sega že od 5,7 l / 100 km navzgor, so energijsko učinkoviti in hkrati zmogljivi (do 340 Nm navora in do 140 KM moči). V povprečju bodo poklicni uporabniki opazili zmanjšanje porabe za 1 liter na 100 km v primerjavi s Traficom II, kar pomeni prihranek 1.000 evrov v treh letih. Tudi tovorni prostor je bil deležen izboljšav. Zdaj ponuja največjo uporabno dolžino na trgu s 4,15 metra v različici L2, ohranja pa praktično oglato obliko in mere, kar so močno cenili že kupci Trafica II.

Renault_56848_global_en


Novi Trafic bodo sestavljali v tovarni Sandouville, kar bo temu Renaultovemu obratu zagotavlja prihodnost tudi na daljši rok. Renault ima zdaj v Franciji tri tovarne, v katerih izdelujejo vse svoje modele lahkih gospodarskih vozil, s katerimi je znamka že dolga leta na prvem mestu tega segmenta v Evropi.