Renault Sport nadaljuje tradicijo ekskluzivnih športnih različic z novo posebno serijo Mégane R.S. 275 Trophy.

Bencinski 2-litrski motor R.S. ima moč povečano na 202 kW (275 KM), ponujajo pa ga v paketu s poudarjeno športnim podvozjem Cup. Nova, skrajno športna oprema je bila razvita v sodelovanju s prestižnimi partnerji in obsega izpušni sistem Akrapovič, blažilnike Öhlins in gume Michelin. Mégane R.S. 275 Trophy bo na voljo samo v približno dvajsetih državah na petih celinah: Avstraliji, Združenem kraljestvu, Maleziji, Nemčiji, Južnoafriški republiki, itn. V Sloveniji bo avto na prodaj od začetka julija.

Renault_57363 RS wp

Najbolj športen Mégane je bil ob nedavni oblikovni prenovi deležen tehničnih izboljšav in po meri ukrojenim videzom. Mégane R.S. 275 Trophy je najnovejša iz niza posebnih serij tega modela, v katerem so se zvrstili Trophy (leta 2011), Red Bull Racing RB7 (2012) in Red Bull Racing RB8 (2013).

Tehnične izboljšave prinašajo še bolj nabrušen čistokrven R.S.. Zaradi odličnega obvladovanja ceste in še bolj zaradi svojih odlik na stezi je bilo široko priznano podvozje Cup z diferencialom z delno zaporo izbrano tudi za posebno serijo Mégane R.S. 275 Trophy.

Da bi kupci lahko še bolje izkoristili dinamične odlike avtomobila, so se inženirji Renault Sport temeljito posvetili motorju in iz njega iztisnili dodatnih 7,4 kW (10 KM) moči. Bencinski 2-litrski motor zdaj zmore 202 kW (275 KM), največjo moč pa doseže pri 5.500 vrtljajih na minuto v prvih dveh prestavah. Ob tem motor 360 Nm navora dosega v širokem območju od 3.000 do 5.000 vrtljajev na minuto.

Renault Sport in Akrapovič, izdelovalec referenčnih izpušnih sistemov za motocikle in zmogljive športne avtomobile, sta svoje sodelovanje konkretizirala s serijsko vgradnjo izpušnega sistema iz titana. S tem Mégane R.S. 275 Trophy ni pridobil le manjšo težo zaradi uporabe lahkega titana, ampak ima tudi čisto poseben, bolj hreščeč ton, ki bo zagotovo ugajal ljubiteljem avtomobilskega športa in športnih avtomobilov s prefinjenim posluhom.

Oprema z dirkaškim poreklom

Mégane R.S. 275 Trophy pomeni začetek sodelovanja s svetovno priznano znamko blažilnikov Öhlins. Ta posebna serija ima v ponudbi za doplačilo nastavljive blažilnike z jeklenimi vzmetmi Öhlins Road & Track. Ta tehnološka izboljšava, ki izhaja iz rabe v avtomobilskem športu in dirkalniku Mégane N4, vozniku omogoča, da enostavno kar sam prilagaja nastavitve blažilnikov.

Ljubitelji voženj po dirkališčih si za doplačilo lahko omislijo Mégane R.S. 275 Trophy z gumami Michelin Pilot Sport Cup 2. Za posebno serijo so strokovnjaki Michelina in Renault Sport razvili za prednji pogon prilagojeno konfiguracijo teh skrajno zmogljivih gum za prednji pogon.

Renault_57371 RS wp

Posebna serija z ekskluzivnim slogom tako zunaj kot znotraj

Nova podoba vključuje tudi nalepko Trophy na platinasto sivi aerodinamični lameli F1 pod masko. Stranici karoserije sta ozaljšani s posebnimi nalepkami Trophy, platinasto siva dekoracija spodnjega dela vrat pa ima vzorec kariraste zastave. Oštevilčene zaščitne obloge pragov poudarjajo ekskluzivnost posebne serije. Enako kot prepoznaven nov ton motorja ima tudi izpušna cev iz ogljikovega kompozita podpis Akrapovič.

Za doplačilo so na voljo nova 19-palčna črna lita platišča Speedline Turini, kakršna so sicer v rabi na dirkalnih izvedenkah modela Mégane. V notranjosti ima Mégane R.S. 275 Trophy školjkasta sedeža znamke Recaro s prevleko iz usnja in alkantare in rdečimi okrasnimi šivi. Z rdečimi šivi je okrašena tudi zadnja klop, na vzglavnikih pa je izvezen znak Renault Sport. Med ostalimi detajli, s katerimi je ozaljšana notranjost, so z rdečimi šivi okrašena prevleka volana in manšeta ročne zavore iz alkantare ter glava prestavne ročice iz zamaka (zlitine cinka, aluminija, magnezija in bakra).

Renault_57365 ars wp