Konec junija 2014 je Citroënova tržna znamka DS praznovala dve leti delovanja na vodilnem avtomobilskem trgu na svetu. Ob tej priložnosti so se stranke, prodajalci, partnerji, novinarji in predstavniki tržne znamke ter mešane družbe zbrali v podjetju DS WORLD v Šanghaju, da bi proslavili prehojeno pot.

Na programu slovesnosti so bili predaja vozila DS 5LS desettisočemu kupcu, lansiranje kluba DS Club in predstavitev notranjosti vozila DS 6WR, ki je prvo prestižno športno terensko vozilo tržne znamke, katerega prodaja bo predvidoma stekla konec septembra 2014.

Junija 2012 je bila z veliko slovesnostjo v Pekingu ustvarjena tržna znamka DS, ki je bila takrat osnovana na začetku prodaje uvoženih vozil DS 5 in DS 4, ki jima je sledil DS 3 (septembra 2012). Kar se tiče prodajne mreže, je bila 20. junija 2012 odprta prodajalna DS Store v Nanjingu, ki je prvo prodajno mesto na svetu v mreži, posvečeni znamki DS.

Danes ima tržna znamka DS trgovino DS WORLD, ki je prva konceptna trgovina tržne znamke in se nahaja v Šanghaju na ulici Nanjing (avenija, ki na Kitajskem slovi kot najprestižnejša), in 60 prodajnih mest DS Store. Ta rezultat se sklada s ciljem, da bi pokrili 70 največjih kitajskih mest s 100 prodajnimi mesti do konca leta 2014.

DS 6wr wp

*Znamka DS

Linija DS, ki jo je Citroën premierno predstavil marca 2010 z vozilom DS3, se je danes uveljavila kot tržna znamka višjega razreda. Linija DS, ki išče navdih v francoskem znanju in izkušnjah, je naslednica vrednot inovativnosti in prepoznavnosti vozila DS iz leta 1955. Izbor DS je bil oblikovan za kupce, ki iščejo svoj osebni izraz, in danes obsega 5 modelov: DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4, DS 5 in DS 5LS (naprodaj samo na Kitajskem). Ponudba DS prinaša jasne stilske smernice, občutja in prefinjenost, hkrati pa je tudi tehnološko izjemno napredna, saj med drugim uvaja dizelski kombiniran hibridni pogon Hybrid4, ki je na voljo pri modelu DS5. V Evropi je linija DS naprodaj v Citroënovih prodajnih mestih, kjer jim je namenjen poseben razstavni prostor, na Kitajskem pa je linija DS naprodaj v posebnih prodajnih mestih. DS je za kupce tudi polna izkušnja tržne znamke, ki poleg samih izdelkov prinaša tudi ponudbo ekskluzivnih storitev v klubu DS Privilege. V letu 2013 je DS potrdila svoj svetovni uspeh s 120.000 prodanimi vozili. Skupaj je bilo doslej prodanih že 410.000 vozil te linije.