Medtem ko so prvi primerki novega Renaulta Trafica že začeli odhajati iz tovarne v prodajne salone, je Renault na spletu začel neobičajno oglaševanje za najnovejši dostavnik te znamke.

Ob pripravah na začetek prodaje Novega Trafica, ki je z 1,6 milijona prodanimi primerki doslej prepričljiva uspešnica Renaulta, je znamka v sodelovanju z agencijo We Are Social na spletu objavila kratek film, ki je remake naslovnih kadrov slovite televizijske nanizanke “Knight Rider” (ponekod bolj znane pod naslovom “K2000”). Ta nanizanka je prikazovala pustolovščine Michaela Knighta, junaka sodobnega časa v službi človekoljubne fundacije in njegovega računalniško podprtega avtomobila z umetno inteligenco.

V Renaultovem kratkem filmu z naslovom Trafic Rider, ki si ga je možno ogledati na spletni strani YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GYifPHX0qh8) namesto Michaela Knighta pa nastopa junak modernega vsakdana Michael Craftsman. Seveda je namen filma, da na ustvarjalen in nenavaden način prikaže poseben odnos, ki ga imajo obrtniki in podjetniki do svojih poklicnih sodelavcev na štirih kolesih, ter hkrati, novi Renaultov dostavnik prevzema vlogo avtomobila K.I.T.T. poudari zmogljivosti lahkih gospodarskih vozil znamke Renault.