Tretja generacija Nissana X-Trail nadaljuje zgodbo predhodnih modelov, ki so jih širom sveta prodali v kar 1,7 milijona primerkih.

Oblikovno je X-Trail zasnovan po principu hišnih modelov. Elegantno dinamične linije, v »bumerang« stilu, so razpoznave na sprednjih lučeh, bočni liniji ter na zadku. Zunanje mere so se malenkost spremenile. V dolžino je od predhodnika zrasel za le 17 mm (4643 mm), v širino 30, nižji je za 5, odmik od tal pa ostaja terenski – 210 mm. Bolj pomembno je, da se je za 76 mm povečala razdalja med osema, s čimer je X-trail pridobil kar 100 mm prostora za potnike v drugi vrsti, ki je za boljšo preglednost postavljena malo višje od sprednjih sedežev. Za 820 evrov je po novem na voljo še tretja vrsta sedežev.

Potniška kabina je oplemenitena s kakovostnejšimi materiali. Armaturna plošča je na novo zasnovana, povzeta po modelu Qashqai. Za varnost voznika ter potnikov skrbijo napredne tehnološke rešitve, tako z aktivnim kot pasivnim posredovanjem.

X-Trail je od predhodnika lažji za 90 kilogramov, s čimer je pridobil na boljših voznih lastnostih in ekonomičnosti. Trenutno ga poganja 1,6-litrski turbodizelski agregat, ki so ga razvili skupaj z Renaultom in ponuja 96 kW moči (130 KM) ter enak navor kot prej dvolitrski, torej 320 Nm pri malo nižjih vrtljajih. V prihodnjem letu bo na voljo še 1,6-litrski turbobencinski s 120 kW (163 KM). Ročni menjalnik ima šest prestav, za 1740 evrov pa je na voljo še izboljšan brezstopenjski X-tronic.

Cene novega X-Traila se bodo pričele pri 26.000 evrih, medtem ko bo po ocenah za najbolje opremljeno različico potrebno odšteti največ 40 tisočakov. Nissanovi načrti se z novim X-Trailom bistveno večajo. Slovenski uvoznik želi prihodnje leto prodati 250 X-Trailov.

nissan xtrail 2

nissan xtrail 4

nissan xtrail 3