Ford postopno prenavlja svojo modelno paleto. Znamenito trapezno masko bo sedaj nosil tudi C-max ter njegov večji brat grand C-max. Oba sta dobila novo kromirano masko v slogu Aston martinovih modelov ter nova malce bolj ošiljena žarometa z dnevnimi lučmi v tehniki led, C-max pa tudi rahlo preoblikovane zadnje luči. Rahlo sta preoblikovana tudi odbijača ter sprednji meglenki, nove pa so tudi oblike platišč in nekatere karoserijske barve.

V notranjosti so prečistili sredinsko konzolo ter nanjo namestili manj stikal, med opremo pa uvrstili tudi 20-centimetrski zaslon na dotik ter sistem povezljivosti SYNC 2. Za izboljšanje udobja so izboljšali materiale v notranjosti ter tiste, ki skrbijo za zvočno zatesnitev.

Prenovljena motorna paleta bo po novem namesto 1,6-litrskega turbodizla vključevala 1,5-litrski TDCi z 88 kilovati (120 KM), ki obljublja za šest odstotkov nižji izpust CO2, izboljšan pa bo tudi dvolitrski stroj. Ta bo bo ponujal štiri odstotke več moči ter 20 odstotkov manjši izpust CO2.

Namesto 1,6-litrskega turbobencinarja ecoboost bo na voljo 1,5-litrski stroj v različicah s 110 in 132 kilovati (150 in 180 KM). Še naprej pa bo na izbiro tudi litrski trivaljnik v različicah s 73 in 92 kilovati (100 in 125 KM).