Volkswagen bo že letos hibridnega Passata predstavil tako v limuzinski kot karavanski karoserijski izvedbi, po vozilu XL1 in golfu GTE pa je to še tretji hibridni avtomobil iz Wolfsburga.

Podobno kot v Golfu GTE pogonski sklop sestavljata bencinski 1,4-litrski štirivaljni motor z neposrednim vbrizgom, ki pri 5.500 vrtljajih v minuti zmore 154 “konjev”. V sprednji del šeststopenjskega menjalnika so pri Volkswagnu namestili še dodatni sihronski električni motor, ki zmore 113 “konjev”. Električni motor je torej močnejši kot v Golfu GTE, vozilo pa zmore za 50 kilometrov peljati tudi zgolj z električno energijo.

Sistemska moč znaša 215 “konjev” in 400 njutonmetrov navora. Podatki o delovanju hibridnega pogona se vozniku izpisujejo na 6,5-palčnem zaslonu. Skupaj z navigacijsko napravo zna sistem preračunati električni doseg tudi na podlagi konfiguracije načrtovane ceste.


V načinu vožnje, ko bosta delovala oba motorja, naj bi Passat do 100 kilometrov na uro pospešil v manj kot osmih sekundah in dosegel najvišjo hitrost 222 kilometrov na uro. Skupni doseg vozila, ki ima 50-litrsko posodo za gorivo, znaša dobrih tisoč kilometrov, povprečna poraba goriva pa bi tako znašala 2 litra na 100 prevoženih kilometrov.