Ford je svojo ponudbo SUV-jev dopolnil z najzmogljivejšo dizelsko Kugo doslej. Vgradili so 2,0-litrski motor TDCi z močjo 132 kW (180 KM) in navorom 400 Nm.

2,0-litrski dizelski motor TDCi v novi Kugi ima 10 odstotkov več moči, izpusti CO2 pa so manjši za 19 g/km. Sistem Auto-Start-Stop in aktivna maska pred motorjem sta zdaj del serijske opreme vseh modelov Kuge, na voljo pa je tudi SYNC s funkcijo AppLink za glasovno upravljanje aplikacij. Ford je v prvih devetih mesecih leta 2014 na najpomembnejših 20 evropskih trgih prodal več kot 63.000 Kug, kar pomeni povečanje prodaje tega SUV-ja za 33 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Fordov 2,0-litrski dizelski motor TDCi je poganjal 83 odstotkov vseh Kug, kar so jih prodali na najpomembnejših 20 evropskih trgih v prvih devetih mesecih leta 2014. Ford je povečal končno moč motorja za 12,5 kW (17 KM), namesto prejšnjih 340 Nm pa doseže največji navor 400 Nm. Ta motor zagotavlja največjo vlečno moč Kuge doslej, še posebej, če ga dopolnjuje Fordov inteligentni štirikolesni pogon, ki si ga izbere večina kupcev.