Opel Corsa je stalnica med avtomobilskimi prodajnimi uspešnicami, saj je namreč v 32 letih, skozi štiri generacije, med kupce zapeljalo 12,4 milijona Cors. Skupaj z Astro je Oplov najbolj priljubljen avtomobil, saj doseže skoraj četrtino letne prodaje znamke.

S tremi, oziroma petimi vrati, je Corsa trenutno četrti najbolje prodajan majhen avtomobil v Zahodni Evropi. V Nemčiji in Veliki Britaniji je po prodajni uspešnosti druga, brez izgube konkurenčnosti. Ko bodo konec letošnjega leta, s tekočih trakov v Eisenachu in Zaragozi, pripeljale nove Corse, bo ta nesporna zvezda med majhnimi avtomobili zagotovo nadaljevala uspešnost modela. Ima namreč vse, kar potrebuje, da ji to uspe.

Nova, peta generacije Corse se ob sveži oblikovni privlačnosti postavlja še z novim podvozjem in z optimiziranim volanom. Združuje umetnost nemškega inženiringa s čustvenim dizajnom, izjemno digitalno povezljivostjo in ugodnim razmerjem med ceno in zmogljivostmi. Nova generacija bencinskega in povsem prenovljeni turbo dizelski motorji zagotavljajo udobno vožnjo ter velike zmogljivosti ob majhni porabi goriva.

Pod pokrovom motorja nove Corse je povsem na novo razvit trivaljni bencinski motor 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo. Na voljo je v dveh zmogljivostnih izvedenkah, z največjo močjo 66 kW (90 KM) in 85 kW (115 KM) in navorom 170 Nm pri 1800 vrtljajih na minuto. Obema različicama motorja 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo je namenjen povsem nov, kompaktni šeststopenjski ročni menjalnik. Z novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, s pretvornikom navora, postavlja Opel povsem nova merila za udobje in prestižnost v razredu majhnih avtomobilov. Poleg tega Opel z novo Corso predstavlja novo generacijo samodejnega, robotiziranega menjalnika Easytronic 3.0. V kombinaciji z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 66 kW (100 KM).

Med bencinske motorje nove Corse sodijo še 1,2 in 1,4-litrski motorji. Novi je 1,4-litrski motor s turbinskim polnilnikom, največje moči 74 kW (100 KM) in največjega navora 200 Nm med 1850 in 3500 vrtljaji na minuto.

Odločno posodobljen, bolj uglajen in prav tako skladen z merili Euro 6 je na dizelski strani ponudbe tudi motor 1.3 CDTI največje moči 55 kW (75 KM), oziroma 70 kW (95 KM). Ob prihodu na trg bo najbolj gospodaren motor Corse prav dizel z največjo močjo 70 kW (95 KM), s petstopenjskim menjalnikom  in sistemom rekuperiranja kinetične energije ob zaviranju.

V Sloveniji jo pričakujemo ob začetku prihodnjega leta, ko bodo znane tudi cene.