Audi vstopa v novo obdobje avtomobilskega dizajna. Na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, ki se začne 19. novembra, bo Audi predstavil prvo študijo, ki nosi podpis novega vodje oblikovanja Marca Lichteja.

Za 45letnega Lichteja, ki je šef Audijevega oblikovalskega oddelka postal februarja 2014, imajo pomembno vlogo ključne značilnosti znamke: športnost, lahka gradnja in pogon quattro. Z novim, izrazito emocionalnim oblikovalskim pristopom Marc Lichte izraža Audijevo tehnično znanje in brezkompromisno kakovost – dizajn je v še večji meri izraz napredne tehnike.

Konceptna študija za Los Angeles Auto Show označuje mejnik v Audijevem oblikovanju – zunanjosti in tudi notranjosti vozil. Marc Lichte se je rodil 9. avgusta 1969 v nemškem Arnsbergu. Že v času študija transportnega oblikovanja na Hochschule Pforzheim je leta 1996 svojo poklicno pot začel v družbi Volkswagen AG.

Temu je potem sledilo delovno mesto oblikovalca zunanjosti, nato pa je leta 2006 postal vodja studia za oblikovanje zunanjosti. Pri Volkswagnu je Marc Lichte sodeloval pri serijskih modelih, kot so Golf 5, 6 in 7, Passat 6, 7 in 8, Touareg in Phaeton.