8!

Teoretično so v zadnjem letu vsakih 29 sekund nekje na svetu prodali en primerek Passata. 2 Passata na minuto, 126 na uro in več kot 3.000 na dan. Vsak dan. Passat je najuspešnejši model koncerna Volkswagen.

Dizajn novega Passata združuje prečiščeno eleganco in energično moč. Novi Passat je nastal na osnovi prečnega modularnega sistema – po zaslugi te platforme je bilo mogoče zasnovati bolj dinamična proporcionalna razmerja  in obenem izboljšati notranje dimenzije vozila. Passat je tako ohranil vse svoje funkcionalne prednosti, ob tem pa je opazno pridobil na karizmi, ekskluzivnosti in dinamiki.


Oblikovalci so skladno z ekspresivno zunanjostjo zasnovali notranjost, ki se z estetiko ter čisto in dovršeno podobo ujema s kakovostnim celostnim konceptom Passata. Zaradi številnih novih oblikovalskih rešitev, kot so markanten vodoravni pas z neprekinjenimi prezračevalnimi šobami, in tehnologije, kot je Active Info Display (interaktivni digitalni instrumenti), projekcijski sistem zaslona (Head-up Display) ali ambientna osvetlitev, ki je realizirana kot izjemno tanek pas, se tudi notranjost zdaj predstavlja v tako avantgardni in ekskluzivni podobi kot še nikoli doslej.

Novi asistenčni, multimedijski in komfortni sistemi prispevajo k temu, da je individualna mobilnost še bolj vzdržna, da omogoča več povezav, več komunikacije, bolj aktivno vožnjo in da je nasploh še bolj varna. Med te tehnologije spadajo Rear Seat Entertainment, ki temelji na aplikaciji za tablične računalnike, nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in prepoznavanjem pešcev ter še tri svetovne novosti: funkcija Emergency Assist (zaustavitev vozila v sili), Trailer Assist (asistenca za manevriranje s prikolico) in asistenca za zastoje.


Enako kot že pri predhodniku, bodo za novi Volkswagen Passat na voljo trije nivoji opreme: Trendline, Comfortline in Highline. Bogato založen je že v osnovi paket Trendline s sistemom za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili. Velja še omeniti sprednji sredinski naslon za roke s predalom, Keyless-Go, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, funkcijo večnaletnega zaviranja, prikaz prenizkega tlaka pnevmatik, radio Composition Colour s 5-palčnim zaslonom na dotik, napravo za prostoročno telefoniranje Bluetooth, večfunkcijski prikazovalnik Plus, dnevne luči, asistenco za speljevanje navkreber, funkcijo Auto Hold in klimatsko napravo. Poleg tega imajo vsi modeli vgrajen sistem start-stop in program za rekuperacijo. Še bolj izbrana je oprema izvedbe Passat Comfortline, ki serijsko vključuje klimatsko napravo Climatronic s 3-conskim uravnavanjem temperature in tempomatom z avtomatskim uravnavanjem razdalje (ACC). Najbolj bogato opremljena izvedba – Passat Highline – pa poleg klasičnih elementov, kot je oblazinjenje iz alkantare in usnja, serijsko vključuje celo LED LOW žaromete.

Med pogonskimi agregati najbolj izstopa doslej najmočnejši Volkswagnov štirivaljni turbodizelski motor z direktnim vbrizgavanjem (TDI),  to je novi 2,0-litrski biturbo motor z močjo 176 kW (240 KM), ki porabi samo 5,3 l/100 km . S tem motorjem doseže limuzina največjo hitrost 240 km/h, Variant pa 238 km/h. Zaradi maksimalnega navora 500 Nm je 240-konjski Passat serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom 4MOTION in z novim 7-stopenjskim menjalnikom DSG. V ponudbo dizelskih motorjev bosta sprva vključena dva agregata  2.0 TDI: prvi z močjo 110 kW (150 KM) in porabo 4,1 l/100 km in najzmogljivejši TDI  z močjo 176 kW (240 KM). Še v letu 2014 se jima bosta pridružila 1.6 TDI z 88 kW (120 KM) in 2.0 TDI s 140 kW (190 KM).

Cena za osnovnega Passata osme generacije z opremo Trendline in 2,0-litrskim dizelskim agregatom znaša 26.578 evrov. Doplačilo za karavansko različico znaša 1.400 evrov, za avtomatski menjalnik DSG pa 2.400 evrov. Vrh ponudbe trenutno predstavlja Passat 2.0 TDI (240 KM) Highline 4Motion, ki se ceni na 38.585 evrov.

vw passat 2

vw passat 3

vw passat 4

vw passat 5