Z enim rezervoarjem goriva prevozi več kot 500 kilometrov – iz izpušnih cevi pa priteče samo nekaj kapljic vode: A7 Sportback h-tron quattro deluje s pomočjo močnega, športnega električnega pogona, ki mu energijo dovaja gorivna celica, kombinirana s hibridno baterijo in dodatnim elektromotorjem v zadku.
Zaradi specifične zasnove pogona je brezemisijski Audi A7 Sportback h-tron quattro z močjo 170 kW pravi quattro – kar je novost med avtomobili na gorivne celice. Sprednja in zadnja prema med seboj mehansko nista povezani. Kot model e-quattro ima A7 Sportback h-tron quattro popolnoma elektronsko krmiljeno porazdeljevanje navora.

V okviru letošnjega avtomobilskega salona v Los Angelesu je Audi mednarodne avtomobilistične novinarje povabil, da sami na javnih cestah prevozijo prve testne kilometre s tehnološkim pionirjem.

“A7 Sportback h-tron quattro je pravi Audi – športen in obenem učinkovit. Zasnovan je kot e-quattro, pri čemer dva elektromotorja poganjata vsa štiri kolesa,” je pojasnil prof. dr. Ulrich Hackenberg, direktor Audijevega tehničnega razvoja. “S konceptnim vozilom h-tron želimo pokazati, da obvladamo tudi tehnologijo gorivnih celic. Takoj ko bosta tržišče in infrastruktura to dopuščala, lahko začnemo s postopkom serijske proizvodnje.”


Pri pogonu na gorivno celico porabi A7 Sportback h-tron quattro samo okrog kilogram vodika na 100 prevoženih kilometrov – ta energijska vrednost ustreza količini 3,7 litra bencina. Rezervoar je dovolj velik, da meri akcijski radij vozila več kot 500 kilometrov.

Postopek točenja goriva traja – kot pri vozilu z motorjem z notranjim zgorevanjem – samo okrog tri minute. Dodatnih 50 kilometrov dosega omogoča baterija s kapa­citeto 8,8 kWh, ki jo je mogoče polniti z rekuperacijo in tudi na polnilni vtičnici. Kot priključni hibrid bo A7 Sportback h-tron quattro v prihodnje torej imel pomembno rezervo za dodatne kilometre poti.