Oplu so podelili izjemno pomembno priznanje, nagrado za varnostno rešitev, ki ohranja človeška življenja Euro NCAP Advanced Reward. Nagrado prejmejo avtomobilski izdelovalci, ki kupcem vozil zagotovijo varnostne tehnologije, za katere se znanstveno dokažejo prednosti in večanje stopnje varnosti tako za uporabnike vozil, kot za celotno družbo. Strokovnjaki v Rüsselsheimu so tako razvili Side Blind Spot Alert, sistem pokrivanja mrtvega kota za odkrivanje skritih nevarnosti.

Ob prečkanju vzdolžnih cestnih oznak, prehitevanju ali spreminjanju smeri se namreč lahko ostali udeleženci v prometu voznikom »skrijejo« v mrtvi kot. To je nevarnost, prisotna v vsakdanjem življenju vse od tedaj, ko so se ljudje začeli voziti. Raziskave kažejo, da je desetina vseh nezgod in pet odstotkov vseh resnih poškodb v prometu v EU povezanih z nevarnostmi mrtvega kota.

S pomočjo ultrazvočnih tipal nadzoruje elektronsko oko SBSA neposredno okolico bokov v ADAMU, Corsi, Astri, Cascadi in Zafiri Tourer. V Insignii je uporabljena radarska tehnologija, s katero je nadzorovana obsežna okolica vozila. Če sistem zazna objekt v smeri gibanja v kateri bi lahko prišlo do trka, se na pripadajočem zunanjem vzvratnem ogledalu prižge svetlobno opozorilo. Opozorilno svetilo z LED diodami je močno, dobro vidno tudi, ko na zunanje vzvratno ogledalo sije sonce. Opozorilo na nevarnost v mrtvem kotu deluje v hitrostnem intervalu od 10 km/h do 140 km/h. Na voljo je za doplačilo v vseh naštetih vozilih, vključno z novo Corso.


Najnovejša raziskava med lastniki Opel Insignie je pokazala, da so ti izjemno zadovoljni in posebej zaupajo sistemu Side Blind Spot Alert. Kar 97,2 odstotka jih nikoli ne izklopi sistema, 87 odstotka popolnoma zaupa delovanju sistema, 82 odstotka se jih bo za ta varnostni sistem ponovno odločilo, ko bodo kupili novi avtomobil.