Pri Korejcu je nova izrazitejša maska avtomobila, nova so nekatera platišča (16-in 17-palčna) in nekaj večja izbira je pri barvah karoserije.

Nekaj sprememb je tudi pri motorjih. Zaradi bolj strogih predpisov (Euro6) so motorji kljub mišicam (od 100 do 186 ‘konjev’) bolj varčni in čistejši. Izbirate lahko med dvema različicama turbodizelskega 1,6-litrskega motorja (100 in 136 ‘konjev’), pri bencinskih pa lahko izberete med 1,4-litrskim 100-konjskem motorju, 1,6-litrskim atmosferskem motorju (120 ‘konjev’) in prisilno polnjenim 1.6-litrskim motorjem Turbo-GDI (186 ‘konjev’). Za nižjo porabo goriva ponujajo sistem samodejnega ugašanja pri kratkih postankih (Stop & Go), gume z nižjim kotalnim uporom, AMS pri alternatorju in ‘aktivno’ masko avtomobila. Pri 1,6-litrskemu dizlu in enako velikemu bencinskemu motorju GDI lahko obkljukate tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik 7DCT, ki bo nadomestil 6-stopenjskega samodejnega.

Nova zgodba je Hyundai i30 Turbo, ki doseže 100 km/h v okroglih 8 sekundah. Iz 1,6-litrskega motorja so dobili 186 ‘konjev’, mu pritaknili športnejše podvozje, 18-palčna kolesa z zmogljivejšimi zavorami in bolj neposreden servovolan. V notranjosti ga boste prepoznali po školjkastih sedežih, dinamični oblikovani instrumentni plošči in rdečih dodatkih (ali rdečih šivih) na usnjenih sedežih. Hyundai i30 1.6T bodo ponujali kot tri- ali petvratno različico.