Kljub zahtevnem poslovnem okolju je Opel leto 2014 zaključil najbolje v zadnjih letih. Po predhodnih podatkih je družba lani v Evropi kupcem izročila okrog 1.076.000 vozil. Obseg prodaje se je torej povečal za 35.000 vozil, oziroma za tri odstotke.

Tako je Opel odločno presegel rast prodaje na evropskem trgu, saj se je lani obseg prodaje avtomobilov v Evropi povečal za dva odstotka. Posledično se je že drugo leto zapored povečal tudi tržni delež Opla. Za 0,1 odstotka je zrastel na 5,74 odstotka. Opel je tako zabeležil najboljši tržni delež v Evropi po letu 2011.

Tržni delež je povečal v več kot 12 evropskih državah, med njimi tudi v Sloveniji. Registrirano je bilo namreč 4,201 vozilo (6,90%), kar je 585 vozil več kot v letu 2013 (3,616 vozil / 6,21%) oziroma 16 odstotkov več. Na trgu osebnih vozil Opel s 3,857 registriranimi vozili dosega celo 7,23-odstotni delež, kar je precej nad evropskim povprečjem.