Refokusiranje.

Najbolje prodajani model na svetu zadnjih dveh let, je dobil nove linije v stilu britanskega Aston Martina, varčne motorje, ki pijejo po slamici in posodobljeno multimedijo za ‘tipalno’ generacijo voznikov.

Zunanjost zdaj stavi na resno, elegantno podobo vozila. Bolj kot oblika, pa je Focus dobil novitete pod karoserijo ter v potniški kabini, kjer so s sredine armaturne plošče umaknili kopico gumbov ter jih zamenjali z ekranom na dotik. Prenovljen je tudi volanski obroč, ki je tri-krake oblike z logično razporejenimi ukaznimi gumbi. V ozadju 8-palčnega zaslona na dotik deluje novi sistem SYNC 2. Navigacijsko vodenje sistema SYNC 2, ki prinaša veliko novosti na področju navigacije, povezljivosti s telefonom, predvajanjem medijev…celo lasten Wi-Fi lahko vzpostavite.

Precej poudarka je bilo tudi na zmanjševanju hrupa ter vibracij. Prav tako se ni pozabilo na varnost. Serijsko je nameščen sistem za preprečevanje naleta do 50 km/h, Focus po potrebi samodejno parkira tako bočno kot prečno, radarski tempomat spremlja dogajanje pred vozilom in uravnava primerno varnostno razdaljo, sistem samodejno preklaplja snop dolgih in kratkih žarometov bi-ksenonske tehnologije, prepoznava prometne znake ali utrujenost voznika in pomaga vzdrževati smer na voznem pasu.

Motorna paleta je pestra. Na bencinski strani so litrski Ecoboost s 74 (100 KM) in z 92 kW (125 KM), 1,5-litrski Ecoboost s 110 kW (150 KM) in s 135 kW (180 KM), v ponudbi še naprej ostaja 1,6-litrski Ti-VCT motor z 62,5 kW (85 KM) in s 77 kW (105 KM), v različici s Powershift menjalnikom. Dizle zastopa novi 1,5-litrski TDCi s 70 kW (95 KM) oziroma z 88 kW (120 KM), za vse tiste, ki si želijo več moči in navora pa bo Focus na voljo še z dvolitrskim TDCi motorjem s 110 kW (150 KM) in s Powershift menjalnikom.

Osnovi Focus z bencinskim 1.6 motorjem in s paketom Ambient stane 12.990 evrov, vstopni dizelski model 1.5 TDCi z opremo Ambiente je na voljo za 15.090 evrov.

focus fl 1

focus fl 2

focus fl 3

focus fl 4

focus fl 5