Dolgo in težko pričakovanega Focusa RS so predstavili v nemškem Kolnu. Zanj so posebej razvili 2.3-litrski EcoBoost motor, ki proizvede kar 235 kW (320 KM) moči in 450 Nm navora. Motor je sparjena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki moč pošilja na vsa štiri kolesa s sistemom dinamičnega vektoriranja navora.

Inženirji Fordovega oddelka za razvoj zmogljivih avtomobilov, so Focusa RS tretje generacije opremili s posebej razvitim električno podprtim krmilnim sistemom, ki po njihovih besedah ponuja čisto “posebne občutke”. Edinstven je tudi sistem vzmetenja, edinstvene so “nihajke”, ojačane vzmeti same, prilagodljivi blažilniki. O tem, da je avtomobil, zaradi kopice zelo estetskih aerodinamičnih dodatkov noro atraktiven in izjemno vodljiv verjetno ni potrebno posebej razpredati. z Novim Focusom RS, nas bodo Američani prvič uradno seznanili prihodnji mesec v Ženevi.