Tri leta po lansiranju druge generacije i30 je Hyundai predstavil prenovljeno paleto modela. Osvežene so vse tri različice, tako 5-vratna, 3-vratna in karavanska.

Za vse je značilna sveža podoba od katere še najbolj izstopa velika šestkotna motorna maska. Izboljšali so učinkovitost vseh motorjev, dodali nov dvosklopčni menjalnik. Popolnoma nov je tudi novi visokozmogljivi turbo motor z največjo močjo 137 kW (186 KM). Novi motorji so varčnejši in čistejši ter so v skladu z Euro6 normami. Veliko pozornosti so posvetili tudi številnim funkcijam, ki povečujejo udobje in varnost. Novi i30 je bil, tako kot obe prejšnji generaciji, zasnovan in razvit v Hyundaijevem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu. Prihajal  pa bo s proizvodnih linij Hyundaijeve tovarne v čeških Nošovicah.

Kot je verjetno že jasno kakšne posebne revolucije ni. Poleg ogromne nove maske so spremembe na odbijačih z rdečimi dodatki, nova so denimo nekatera platišča, dodali so tri nove barve karoserije, unikatni zunanji in notranji dodatki poudarjajo športni značaj, izstopa pa tudi nova izpušna cev.

IMG_3482

V notranjosti so poleg prijetnega kokpita, zanimivi športnimi sedeži (prvič s posebnim sistemom prezračevanja/hlajenja za več udobja), detajli rdeče barve na volanskem obroču, prestavni ročici, oblogi vrat ter črna stropna obloga.

Več poudarka je na tehničnih značilnostih. Tako je sedaj možno dobiti bi-ksenonske žaromete (prej le enojne), na voljo je sistem za aktivno pomoč pri parkiranju (SPAS), ali pa sistem za opozorilo nenamernega prečkanja voznega pasu (LDWS). Paketi opreme so nekoliko spremenjeni, v bistvu nadgrajeni, so pa tudi vseevropsko skladni. Skladno s tem so nekoliko višje tudi cene, vendar s poudarkom, da zato ponudijo tudi nekaj več opreme.

Poleg novih funkcij bo celotna osvežena paleta i30 obdržala bogat seznam opreme prejšnje generacije, ki vključuje: električno nastavljiv voznikov sedež v 10-ih smereh, ogrevana prednja sedeža, električno parkirno zavoro, pametni ključ v kombinaciji z gumbom za zagon/zaustavitev motorja, tempomat z omejevalnikom hitrosti, navigacijski sistem s 7 palčnim barvnim zaslonom na dotik, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, radio z RDS, CD, MP3, iPod, Aux in USB podporo, šest zvočnikov, dodatne prezračevalne reže za zadnji del vozila in panoramsko sončno streho za več svetlobe v notranjosti.

IMG_3491

Hyundai i30 je na voljo z razširjeno izbiro motorjev. Skupaj je na voljo sedem (1,4/1,6) bencinskih in dizelskih agregatov, z močmi od 66 kW (90 KM) do 137 kW (186 KM). Ljubiteljem dizlov so na voljo trije dizelski motorji. Začetek ponudbe predstavlja zmogljiv 1,4-litrski CRDi z največjo močjo 66 kW (90 KM) in navorom 240 Nm. Osrednja vloga je namenjena izjemno učinkovitemu 1,6-litrskemu motorju s turbinskim polnilnikom z variabilno geometrijo v različici 81 kW (110 KM) in 100 kW (136 KM) ter 280 Nm navora (prej 94 kW/128 KM z 260 Nm navora).

Bencinski atmosferski motorji so trije in sicer z močjo od 73,6 kW (100 KM) do 99 kW (135 KM). Popolnoma nov med bencinskimi motorji pa je visoko učinkovit 1,6-litrski Turbo GDI motor s 137 kW (186 KM). Z njim je opremljen novi i30 Turbo. Nov pa je tudi 1,4-litrski štirivaljni Kappa motor z močjo 73,6 kW (100 KM), ki je zamenjal prejšnji Gamma motor.

Poleg šeststopenjskih ročnih je po novem pri Hyundaju v določenih modelih možno dobiti tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, ki omogoča samodejno pretikanje ali pa sekvenčno ročno.

Cenovna politika seveda vključuje popuste tako, da je osnovni i30 (1,4 CVVT Life) na voljo za 11.990 evrov, naslednji opremski paket Comfort stane 13.190, paket Style pa ga podraži za 1000 evrov. Prav toliko je doplačilo tudi za karavansko različico. Najcenejši dizel je (1,4 CRDi Life) je 15.190 evrov, za dvosklopčni menjalnik, na primer, pa je doplačilo dobrih 1500 evrov. Za različico i30 Turbo, ki nekoliko izstopa tako po izgledu kot tudi z najmočnejšim motorjem, je treba odšteti 23.400 evrov.