Renault je tradicionalno ponujal “avtomobile za življenje” (“Voitures à Vivre“), torej vozila, ki so bila inovativna in domiselna, prilagodljiva in udobna. Od leta 2012 se je temu temeljnemu delu genske zasnove znamke Renault pridružila odločenost, da kupce ponovno pritegne tudi na podlagi čustev. Ta zaveza je terjala osvežen pristop k oblikovanju vozil, ki je danes jasno viden v čutni privlačnosti in atletski podobi modelov Clio, Captur, Twingo, Kadjar in novi Espace.

Novi podpis znamke “RENAULT – Passion for life” poudarja tudi prizadevanja inženirjev in oblikovalcev Renaulta, ki stalno spremljajo vsakdanje življenje in navade kupcev, da bi lahko ustvarjali kakovostna vozila z domiselnimi rešitvami in storitvami, ki ljudem olajšujejo življenjski vsakdan. Primeri tega so multimedijska povezljiva naprava, dolg seznam pripomočkov za vožnjo, sistem Multi-Sense®, ki je na voljo za novi Espace ali samodejno zložljivi sedeži v modelu Kadjar.

Passion for life: ideja, rojena v Sloveniji


Vsebinski predlog za podpis »Passion for life« je podala ekipa Marketinga v družbi Renault Nissan Slovenija. Miguel Angel Calderon, direktor Marketinga, ki iz Ljubljane odgovarja za celotno regijo Adriatic, pojasnjuje: »Ponosni smo, da je centrala v Parizu med številnimi predlogi Renaultovih marketinških oddelkov z vsega sveta za zmagovalnega sprejela prav naš predlog za novi podpis blagovne znamke Renault. Seveda pa je končni rezultat z grafično podobo plod prizadevanj številnih sodelavcev matičnega Renaulta«.

Renault_68144_global_en

Nova grafična podoba Skupine Renault


Hkrati z novim podpisom znamke Renault je bila prenove deležna tudi grafična podoba Skupine Renault. To so domislile in zasnovale delovne ekipe iz direkcije za oblikovanje. Nova grafična podoba vključuje celotno oglaševanje podjetja v zvočnih in vidnih oblikah (televizija, tisk, plakati, radio itn.), prav tako pa tudi spletne strani, razstavne prostore, posebne prireditve, ponudbo dodatkov in oblačil ter ostalo.

Prepoznavni Renaultov romb je bolj poudarjen in osvobojen meja dosedanjega okvira. Zdaj je bolje ovrednoten, večji, svetlejši, skladnejši z velikostjo in eminentno izpostavljenostjo romba na sprednjem delu novih modelov znamke. Spremenjena je tudi tipografija imena RENAULT. Ta vsebuje bogato zgodovinsko gensko zasnovo znamke, vendar je postala bolj moderna in odločna.

Značilna rumena barva Renaulta je tudi postala svetlejša in toplejša, njeno novo mesto pa je pokončen pas na desni strani logotipa.

Končni rezultat je grafična umirjena in elegantna podoba, ki poudarja vrednost izdelkov znamke. Takšen ustvarjalen in bolj čustven pristop je povsem skladen s poslanstvom, ki je bilo zaupano Laurensu van den Ackerju, direktorju Renaulta za oblikovanje.