Peugeot Partner

Peugeot je prenovil večnamenskega Partnerja, ki se v tretji generaciji predstavlja v treh preoblekah. Gospodarski, družinski in ekološki (elektro).

Zunanji videz je s prenovo pridobil drugače oblikovana odbijača, LED dnevne luči in poudarjene meglenke, ki skupaj izražajo robustnost vozila. Na zadku pa je sprememb bolj malo.


V notranjosti je spremenjena armaturna plošča, ki jo sedaj krasi 7-palčna večopravilna enota SMEG, ki jo lahko najdemo tudi v modelu 208, opcijsko pa lahko preko zaslona med vožnjo dogajanje zadaj spremljamo preko nameščene kamere. Uporabnikom ponuja še sistem MirrorScreen, s katerim je omogočena povezava s pametnim telefonom.

S pomočjo panoramske strehe je modularnost na najvišjem možnem nivoju, saj je pod njo skritih dodatnih 94 litrov odlagalnih površin, skupaj pa je v potniški kabini kar 184 litrov odlagalnih površin. Prtljažni prostor s svojim kockastim videzom ponuja 675 litrov prostornine in se ob podrti zadnji klopi razširi na 3.000 litrov. Vsak sedež je individualno nastavljiv, ob preklopu naslonjal pa nastane ravno dno, ki je primerno za prevoz daljših predmetov. Partner Tepee je za doplačilo 615 evrov na voljo tudi v 7-sedežni izvedbi, kjer sta v prtljažni prostor nameščena dodatna sedeža, ki sta popolnoma nastavljiva ali posamezno odstranljiva.

Partnerja je na voljo v dveh različno dolgih karoserijskih izvedbah L1 in L2. Slednja je za 248 milimetrov daljša od običajne in ponuja 3,7-4,1 kubičnih metrov prostora, medtem ko različica L1 ponuja od 3,3-3,7 kubičnih metrov prostora. Ob vozniku sta nameščena še dva potniška sedeža, ki sta popolnoma prilagodljiva in lahko tvorita ravno dno ter s tem omogočata prevoz daljših predmetov. Pod njima je nameščen velik predal, lahko pa ju uporabimo tudi kot priročno mizico.


Kupcem so na voljo štirje paketi dodatne opreme – Access, Active, Allure in Outdoor. Med njimi je paket Allure povsem nov in bo dopolnil obstoječo ponudbo, paket Outdoor pa nagovarja bolj aktivne družine, saj s pomočjo opcijskega sistema Grip Control dopušča vožnjo po bolj zahtevnih brezpotjih.

Motorno paleto sestavlja pet motorjev, ki izpolnjujejo emisijske standarde Euro6. 1,6-litrski dizel (Blue HDi) je na voljo s 55, 72 in 88 kilovati moči, medtem 1,6-litrski bencinski motor ponuja zgolj dve različici. Z 72 in 88 kilovati. Le 88 kilovatni dizel je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, vsem ostalim pa so namenili 5-stopenjskega.

Novost v ponudbi je električni Partner, ki pa vsaj za enkrat ne bo ugledal Slovenije. Cena za dostavno različico Peugeot Partnerja z dizelskim motorjem je nastavljena na slabih 12 tisočakov.