Po šestih letih in 730 tisoč prodanih primerkih, BMW predstavlja drugo generacijo modela X1.
X1 je za 36 mm krajši (4439 mm), za 21 mm širši (1821 mm) in za 53 mm višji (1598 mm) od predhodnika, več je prostora v notranjosti, predvsem na račun 2,67 metra dolge medosne razdalje. Zadnja sedežna klop je osnovno opremljena s tridelnim deljivim/zložljivim naslonom in je v sklopu dodatne opreme na voljo s funkcijo 13 cm pomika v smeri naprej/nazaj. Zložljiv naslon sovoznikovega sedeža je prav tako na seznamu dodatne opreme. Prtljažnik ponuja za 85 litrov več prostora (505 litrov), tega pa je mogoče povečati na skupno 1550 litrov.
V notranjosti gre opaziti še nov volan, 6,5-palčni osrednji zaslon, Head-up display, BMW-jevi razvojniki so avto opremili z nekaj novimi materiali in bogatejšo serijsko opremo, hkrati pa niso pozabili niti na številne asistenčne sisteme (Dynamic Damper Control, Adaptive Cruise Control, Traffic Jam Assist).
sDrive – pogon na sprednji kolesi.
Ob vstopu na trg bodo na voljo bencinski motorji s 141 kW (192 KM) v BMW X1 xDrive20i in BMW X1 sDrive 20i in s 170 kW (231 KM) v BMW X1 xDrive25i. BMW X1 sDrive18d postavlja nov standard učinkovitosti v svojem razredu z močjo 110 kW (150 KM) in kombinirano porabo goriva po evropskem testnem krogu 4,3 litra na 100 kilometrov. Ostali dizelski enoti imata moč 140 (190 KM) v BMW X1 xDrive20d oziroma 170 kW (231 KM) v BMW X1 xDrive25d. Modelna serija se bo predvidoma razširila novembra 2015 z različicami BMW X1 sDrive16i in BMW X1 sDrive16d s trivaljnimi motorji.
BMW bo avto najprej predstavil na salonu v Frankfurtu, dober mesec kasneje, oktobra, pa se začne prodaja po celotnemu ozemlju Evrope. BMW X1 sDrive18d s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom bo stal 32.900€, medtem ko bo za najcenejšega štirikolesno gnanega X1 (različica BMW X1 xDrive20i) potrebno odšteti 37.600 €.