V Nemčiji so premierno predstavili model GLK, ki je po sedmih letih obstoja dobil primerno zamenjavo. Že samoumevno je, da je njegove linije zarisal Robert Lešnik, katere se približujejo hišnemu oblikovalskemu jeziku oziroma razredu C. Avto je v pridobil 12 cm v dolžino (4,65 m), 5 cm v dolžino (1,89 m), natanko 1 cm v višino (1,64 m), medtem ko medosna razdalja zdaj meri 2,87 m.

Tekmec Audiju Q5 in BMW-ju X3 bo imel 580 litrov prostora v zadnjem delu vozila, zračno vzmetenje, od svojega predhodnika bo za 80 kilogramov lažji (uporaba aluminija in jekla visoke trdnosti), na izbiro pa bodo štirje 4-valjni motorji, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4Matic.

Motorno paleto bodo sestavljali dizelska GLC 220d s 125 kW in GLC 250d s 150 kW, bencinski GLC 250 s 155 kW in hibridni GLC 350e s skupno močjo 214 kilovatov. Hibridna različica ima poleg klasičnega motorja vgrajen še 85 kilovatni elektromotor, ki omogoča, da avto povsem brez izpusta emisij prevozi 34 km in pri tem dosega najvišjo hitrost 134 km/h. Pri Mercedesu so seveda opravili tudi preskus porabe v idealnih razmerah, ki pokaže zares nizko povprečje 2,6 litra goriva (kombinirana poraba). Omeniti velja, da bo pri nekaterih motorjih na voljo tudi devetstopenjski samodejni menjalnik.

Avto gre v prodajo jeseni, kupcem pa bo na voljo dodatni trije paketi opreme, od katerih bo odvisen tudi zunanji videz (AMG Line, Exclusive Line, Offroad Line). Cene za vozilo še niso znane.

glc 3

glc 2