Pri Akrapoviču so oblikovali dva nova izpušna sistema za Chevrolet Corvette Stingray (C7), ki bosta še povečala zmogljivost tega legendarnega ameriškega športnega avtomobila.

Akrapovičev izpušni sistem iz linije Slip-On je prvi korak pri predelavi izpušnega sistema. Izdelan je iz visoko odpornega titana, ki opazno zmanjša težo v primerjavi s serijskim sistemom, poleg tega pa je oblikovan tako, da se popolnoma prilega Stingrayevim originalnim nosilcem izpušnega sistema. Razvit in izdelan je v sodobno opremljeni Akrapovičevi tovarni v Sloveniji, vključno z ohišjem izpušnih ventilov, ki je izdelano v Akrapovičevi livarni titana.

Sistem iz linije Slip-On Line se namesti neposredno na obstoječe originalne povezovalne cevi in vključuje štiri izpušne ventile. Prvi par se aktivira v štirivaljnem načinu, drugi par pa pri višjih vrtljajih glede na izbor načina vožnje. Sistem poveča moč in navor motorja ter izboljša odzivnost avtomobila, poleg tega pa prinaša tudi močnejši zvok,

V odprtem načinu, pri katerem so odprti vsi štirje ventili, sistem poskrbi za neverjetni zvok atmosferskega osemvaljnika, zaradi česar postane ta motor, ki že tako in tako zveni impresivno, še bolj poseben. Akrapovičevi inženirji so v oba dušilca dodali resonator zaradi česar je tudi pri daljših vožnjah zvok v vozilu prijeten in ne povzroča nezaželenega hrupa.

Sistem iz linije Evolution je naslednja stopnja pri predelavi izpuha. Je občutno lažji od serijskega, poveča moč in navor motorja, zmanjša protitlak in izboljša odzivnost avtomobila. Izdelan je iz visoko odpornega lahkega titana, njegova povezovalna cev in čisto nova križna cev pa sta bili oblikovani tako, da opazno izboljšata zmogljivost v primerjavi s serijskim sistemom in tudi s sistemom iz linije Slip-On. Izpušni sistem iz linije Evolution Line ima štiri izpušne ventile, pri čemer se prvi par aktivira pri vožnji v štirivaljnem načinu, drugi pa glede na izbrani način delovanja. Akrapovičevi inženirji so razvili posebno elektronsko napravo za pet GM-ovih standardnih nastavitev (Weather, Eco, Tour, Sport in Track), kar pomeni, da je izpušni sistem prirejen delovanju v vseh pogojih, vozniku pa omogoča, da uživa v zvoku pri prav vseh vrtljajih in nastavitvah.