5. avgusta 1955, je bila dosežena rekordna meja enega milijona vozil, ki jo je Volkswagen proslavil v velikem stilu. V ponudbi sta bila Hrošč (tedaj kot model Ovali) in Transporter, ki so ga takrat še izdelovali v Wolfsburgu. Dodatno je bil na voljo še Hrošč kabriolet, ki so ga izdelovali pri Karmannu. Zvezda jubilejnega praznovanja na tovarniškem stadionu je bil zlat, z okrasnimi kamenčki na kromiranih delih okrašen Hrošč z močjo 22 kW (30 KM) in značilnim ovalnim zadnjim steklom. Tisoče zaposlenih in njihovih gostov je praznovalo in uživalo v predstavi s točkami iz vseh držav, v katere je potekal izvoz avtomobilov.

Konec leta 1945, ko je stekla proizvodnja, so le redki verjeli v takšen uspeh. A med tovarniškimi in vodstvenimi delavci je bilo dovolj vizionarjev, ki so dali vse za “svoj” izdelek. Trajalo je deset let, da so dosegli prvi milijon vozil – od tega je večji del obsegal Hrošč (tip 1) in iz njega izpeljana kabrioletna različica, preostanek pa Transporter (tip 2). Konec leta 1955 se je pridružil še model Karmann-Ghia, leta 1961 je sledil “veliki Hrošč” 1500 (tip 3). Izvoz je v tem času potekal s polno paro, dobavni roki za Hrošča so bili dolgi. S tem razlogom je podjetje pospešilo proizvodnjo in deseti milijon doseglo že leta 1963.

Med letoma 1973 in 1975 so Hrošča in njegove izpeljanke nasledili sodobni avtomobili s pogonom na sprednji kolesi – Polo, Golf, Scirocco in Passat. In zgodba o uspehu se je nadaljevala z vedno širšo paleto modelov. Danes je Volkswagen globalno zasnovano podjetje – število do sedaj izdelanih vozil koncerna Volkswagen znaša več kot 200 milijonov.