Škoda na Kitajskem prodaja vozila od leta 2007. Dejstvo, da je bilo od leta 2007 prodanih 1,5 milijona vozil, odlično ponazarja, kako uspešen je razvoj znamke Škoda na Kitajskem. Proizvajalec si bo z novimi modeli v prihodnjih letih prizadeval doseči še višje prodajne številke. Ključno vlogo bosta pri tem imela pravkar predstavljena nova Škoda Fabia in že težko pričakovani Škoda Superb. Češki proizvajalec poleg tega želi povečati prepoznavnost znamke Škoda na Kitajskem ter z bolj dinamičnim, sodobnim in emocionalnim dizajnom navdušiti nove kupce.

Letne prodajne številke odtlej vztrajno rastejo in leta 2014 se je za vozila znamke Škoda odločilo kar 281.400 kupcev. To je skoraj četrtina celotne Škodine prodaje v lanskem letu. V prvi polovici leta 2015 je Škoda na kitajskem tržišču dobavila 138.300 vozil, kar je 5,8 odstotka več kot v istem obdobju lani. Od leta 2010 je Kitajska za Škodo največje posamično tržišče. Pri svojih dejavnostih proizvajalec gradi na tesnem sodelovanju z družbo Volkswagen Group China in lokalnim partnerjem Shanghai Volkswagen (SVW).