BMW 225xe ima vgrajen 1,5-litrski TwinPower Turbo trivaljni 100-kilovatni motor, v kombinaciji s 65-kilovatnim elektromotorjem in 7,7 kWh litij-ionskimi baterijami. Tako je trivaljnik zadolžen za sprednji kolesni par, elektromotor pa za zadnji kolesni par, kar pomeni, da je lahko BMW 225xe gnan le na sprednji dve kolesi, ali samo na zadnji dve kolesi oziroma je omogočen štirikolesni pogon. Skupno hibridni pogon razvija 165 kW (224 KM) in 385 Nm navora.

Bavarec zmore od 0 do 100 km/h pospešiti v 6,7 s, kombinirana poraba znaša le 2 l/100 km, 46 gramov je CO2 na prevožen kilometer, samo na elektriko pa zmore prevoziti 41 km do najvišje hitrosti 125 km/h.

Obenem sistem BMW eDrive zagotavlja izjemno dinamično pospeševanje zahvaljujoč takojšnjim odzivom elektromotorja, ki ustvarja svoj izjemen navor vse od začetka vožnje. Tukaj je tudi funkcija eBoost, ki združuje navor obeh pogonskih sistemov pri pospeševanju in omogoča užitek v vožnji, ki je tako značilen za BMW, ne glede na vozne pogoje.

Baterije se na domačem omrežju in prek standardnega polnilnega kabla ali s polnilno postajo BMW i Wallbox polnijo 3 ure in 15 min. Ko gre za polnjenje baterije med potovanjem, daje storitev mobilnosti BMW i, ChargeNow, strankam dostop do največjega svetovnega javnega polnilnega omrežja z več kot 30.000 polnilnimi točkami, ki jih upravljajo partnerji v 22 državah.